Gjest Skrevet 1. januar 2007 #51 Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår damer! Da har vi startet på ett nytt år og har mange nye muligheter og opplevelser foran oss... (tror riktignok det skal litt til å toppe de to foregående med giftemål og barn men:p) Jeg hadde planer om å snike meg under 80 kg igjen som nyttårsforsett, siden jeg har lagt på meg litt igjen... Jeg startet jo på 78, var oppe i 94 den dagen jeg fødte og raste ned igjen til 77, for så å legge på meg til jeg veide noen og åtti (uvisst hvor mange:p) Veide meg i går før midnatt for å se hva jeg har å jobbe med/mot og selv etter stor middag og dessert samt en helflaske champis + fullt påkledd veide jeg jammen meg 78, så da gidder jeg ikke gjøre noe med det! *stolt* Har da fremdeles tilgode å slanke meg, aldri gjort det før, hvorfor begynne nå *veeeeeeeldig stolt* Vel, dette ble jo et veldig fornuftig innlegg fra min side. Har egentlig ikke så mye å skrive, har jo vært i men egen lille verden siden jeg veide meg! hehe... Har dere hatt en bra kveld i går? Koset dere? Våknet noen av de små av alt bråket? Embla sov som en liten stein hun gjennom hele greia. Deilig for mammaen det ja!
2nj♥ Skrevet 1. januar 2007 #52 Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår alle sammen. Trym syntes raketter var kjempeskummelt. Våknet av et smell kl 07 idag og da hylgråt han... Ikveld ville han ikke legge seg og virket redd for å være alene på rommet sitt.....selv om han var stuptrøtt. Bra det er ett år til neste gang .) Mayken: Gikk flott med Truls på flyet ja. Fikk litt pupp på vei oppover og eller s sov han hele tiden. Deilig å være hjemme med familien noen dager ja. Og jula er best "hjemme". Blir kjekt å se dere på torsdag. Truls er også litt forkjølet, men i bedring. Piadi:62 og 68....Hvor stor er hun blitt da? Truls bruker 56, men tror ikke det er så lenge før vi tar ibruk 62. De vokser jo så altfor fort.... Tror jeg blødde i ca 4 uker sist og har gjort det samme nå, så de siste par dagene har det vært litt utflod eller ingenting...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #53 Skrevet 1. januar 2007 2nj: Hun har blitt kjempestor =) Du får se på torsdag om hun ikke bestemmer seg for å sove hele tiden denne gang også.. 68 er jo veldig stort da, men hater trange klær ! Har pakket bort alt i 56 tror jeg, har kanskje en body eller 2. Tilla: så flink du er da : ) Jeg starter i morgen jeg med nedslaktingen av fettet.. (slankingen var det det het kanskje Starter på 68 og skal ned minimum til 58 ! Og det før april.. heh.. Har lagt på meg de siste ukene ja.. Og nå har jeg spist så mye godteri de siste dagene at jeg sikkert kommer til å gå opp før jeg går ned igjen... Heldig du som slipper å slanke deg noe !!! *sjalu!* Og ellers våkna snuppa rundt halv tolv i gårkveld, men om det var p.g.a rakettene eller bare fordi hun skulle bæsje.. det aner jeg ikke. Hun skrek ikke så virka ikke redd eller noe..!
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #54 Skrevet 1. januar 2007 Pia; jeg blir gjerne med og triller og sånt asså, jeg kunne vel trengt å kvittet meg med enda noen kilo, men jeg har faktisk aldri slanket meg og vet ikke engang hvordan det bør gjøres egentlig... Men trim er vel bra! hehe... Det er første dagen i et nytt år og jeg har aldri sett så mange ufordragelige anonyme her inne noen gang som i dag. Fin start på det nye året! Ahrg... Og jeg klarer jo ikke dy meg heller da, jeg MÅ jo bare svare dustemiklene... hehe
Chiquita Bananas Skrevet 1. januar 2007 #55 Skrevet 1. januar 2007 Der fant jeg tråden etter Tillab svarte på den... Var kjempekos hos Litjpia, men måtte dra halv 11 pga. hunden. Han er veldig nervøs for raketter så vi måtte komme oss tilbake før dem startet. Men det var vel egentlig jevnt med rakettskyting. Så fra halv 12 til kvart over 12 så var jeg alene i stua med Fredrik og hunden. Litt komisk da - akkurat kl 12 når alle rakettene gikk og alle sto ute sammen og ønsket godt nytt år til hverandre så satt jeg i stua og pumpa puppene, vippet en sovende Fredrik med den ene foten og godsnakket med en nervøs hund ved siden av meg ;o) Jeg orket bare ikke være med bort til naboene våre som hadde fest - så sambo stakk bort. Jeg var trøtt og ville bare drøye det til rundt 1 når Fredrik skulle ha maten sin for natten. Men fikk besøk av sambo jevnlig hele tiden da. Han storkoste seg og festet til langt på natt - og jeg fikk sove ) Vil ikke komme innpå vekta !! Er maaange kg overvektig og har fått beskjed fra fysioterapeut at jeg ikke må gå turer, men jeg kunne være aktiv hjemme og ikke satte meg i ro i en stol. Men måtte ikke gjøre masse husarbeid. Så da falt det intensive harde treningsopplegget mitt i vasken ( som om jeg hadde klart det da !!! ;op Men jeg får finne en annen løsning siden jeg må ta det med ro og gå til behandling. Jeg er helt kakoman !! Har spist en hel boks med smultring alene !! ingen ville ha julekaker i år. Og nå har jeg gått løs på krumkakene !! Så det hjelper ikke på fettet som allerede har på kroppen. Blir så rart å møte dere igjen på Glass med Fredrik !! Grugleder meg til å ta fatt på hverdagen alene med en baby - føler meg så grønn på alt !!
2nj♥ Skrevet 2. januar 2007 #56 Skrevet 2. januar 2007 Da er hverdagen igang..... Og jeg har stått opp og ordnet med 2 barn alene, kjørt eldstemann i barnehagen og nå er det bare meg og lillegutt hjemme. Etterpå skal vi ut og gå for nå er det igang med trim og sunn mat her.....Vært altfor masse spising i jula og så masse usunt, så kiloene har vel bare rent på istedenfor av. Så bare å rope ut om noen vil ha trilleselskap en dag JEG ER MED!!!!
2nj♥ Skrevet 2. januar 2007 #57 Skrevet 2. januar 2007 GLASS ER STENGT PÅ TORSDAG..... HVA GJØR VI? ER DET EN ANNEN PLASS DET ER PLASS TIL 13-14 STYKKER MED BABYER???
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 2. januar 2007 #58 Skrevet 2. januar 2007 East lake? Tillab har tidligere fått de til å holde av halve lokalet for oss..
2nj♥ Skrevet 2. januar 2007 #59 Skrevet 2. januar 2007 Såpass ja, det hadde jo vært knall. Tillab fixer kanskje igjen da, eller? Tillab????
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #60 Skrevet 2. januar 2007 Spiraltoppen var jo også koselig og der var det jo god plass... : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #61 Skrevet 2. januar 2007 Tillab: Jeg slanker meg vel egentlig ikke.. Skal bare kvitte meg med godteskapet og finne frem joggeskoene, ut og gå Pga bekkenløsning og sjokolade la jeg på meg ekstra mye i svangerskapet. Nå skal det bort, sakte men sikkert!! Å slanke seg er vel å sulte seg egentlig eller overtrene og det gidder jeg ikke..!! : ) Har dere fått pakket bort jula da jenter ? Vi rydda ned alt i går, juletreet ligger på verandaen I dag skal alt opp på loftet !
Chiquita Bananas Skrevet 2. januar 2007 #62 Skrevet 2. januar 2007 Så effektiv du er Piadi ) Sier hver dag nå at pynten må ned - heldigvis pynta mora mi i år, mens jeg var på sykehuset. For da er det bare litt - hadde jeg gjort det så hadde jeg brukt alle 5 eskene og det hadde vært noen dagers arbeid å få opp og ned. Så det burde gå fort, men det er det å sette igang. Prøver å finne tid til å sove, pumpe meg(som jeg sovner av) og gjøre ting. Gleder meg til torsdag hvor enn det blir. Jeg må til enda en laserbehandling på sykehuset så jeg blir nok litt forsinket, men fysioterapeuten skulle prøve å bli ferdig litt før halv 1. Så ikke bytt til tidligere - heller litt senere )
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #63 Skrevet 2. januar 2007 Vi er sikkert velkomne på East Lake igjen vi:) Og på Spiralen, men kremt, vil ikke anbefale maten der oppe når den ikke er spesialbestilt. Kafematen der er ikke noe særlig, dessverre:( Jeg har ikke vært her inne før nå men kan ringe East Lake i morgen jeg, hun blir sikkert kjempeglad:) I dag er en slitsom dag ja... Jeg har influensa, mannen vondt i hodet og vesla har ftt et eller annet med øyet sitt OG blitt vaksinert i dag... Sukk. Alle tre hangler:( Men det går nok over snart og bare jeg får sovet masse er jeg i form... Har tenkt meg på svømmingen i morgen også, noen fler som skal? *håpe håpe* Tror Endelig mamma og Andrea tar turen også! Sukk, nå skal jeg ta med meg en kopp te og nesesprayen og lalle igjen, snart kveldsstell på vesla...
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 #64 Skrevet 2. januar 2007 Herregud for en lengde på trådene deres! Kjeder meg stort, og tålmodig har jeg bladd gjennom hele innlegget. Har ikke lest alt da, det hadde vel tatt et par timer;) Tenkte å ta en tur på svømming i morgen ja, hvis alt går som det skal da. Det er kanskje kafe etter svømming også:)? Savner treff, det er alltid så koselig, selv om jeg kjenner de færreste. Flau... Her er det meste bra, bortsett fra forbrenning på den ene handa (tevann-ulykke), en kulete pupp (bh-ulykke, står detaljert forklart på ammedebatten, haha) og dårlig utdrivning etter nyttår (kremt). Hm, høres ganske stusselig ut, hihi. Men for de som måtte være oppdatert på min sykehistorie er endelig ryggen bra:) Nei vet dere, jeg har det veldig bra!! Lille bolla vokser og spiser som vanlig, men sover nesten alltid rundt:) Leggingen er litt slitsom, spesielt ille var det i går, vi var nemlig på pinnekjøtt-middag, og som kjent serveres det med KÅLROTSTAPPE!! Grrrr... glemte jo det da jeg sa ja til middagen... Jaja, da vet vi at tarmen fremdeles ikke tåler alt..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #65 Skrevet 2. januar 2007 Hehe, lang tråd? Hva snakker du om?! Du kjenner oss jo herfra da, med nick:) Og de fleste vet jo hvem du er, du var jo ALDRI på BiM før du ble mamma:p haha Mmmm, PINNEKJØTT! Det er verdens diggeste julemiddag ja!
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 #66 Skrevet 2. januar 2007 Har sett lengre tråder ja, men må innrømme at jeg synes det er litt slitsomt å scrolle sååååå mye.. Hehe, ja, vi var jo sjeldent på bim... Me saken er vel at jeg har aldri vært så mye på drammenstrådene, så føler ikke at jeg kjenner så mange enda. Er ikke så lett, vi sitter der på kafe med sultne babyer... Plutselig var treffet over, og halvparten har gått når jeg titter opp fra tåkeheimen, hihi... Vet du hvem som kommer på svømminga eller?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #67 Skrevet 2. januar 2007 Aner ikke, men pleier å være Ønskejenta og joakim, Mammaen til Eline, meg og Embla og Niva og Amalie... Janette har også pleid å være med men Adriana begynner i bhg denne uken så tror ikke de kommer... Kan sende noen sms og høre jeg:) Så får vi se! Kanskje Pia og Nathalie også, hun har i hvertfall veldig lyst vet jeg!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #68 Skrevet 2. januar 2007 nei jeg har ikke vært på 6 ukers kontroll enda hvordan ble det med håndballen tilla ?
2nj♥ Skrevet 2. januar 2007 #69 Skrevet 2. januar 2007 Supert Tillab. Da ordner det seg med treff håper jeg. Bare håper alle er innom å sjekker imorgen ellers kommer de til stengte dører på Glass.... Regner med at Truls og jeg er interessert i å være med på svømming etter hvert også, men må vente litt til da.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #70 Skrevet 2. januar 2007 Å håndballen har jeg helt glemt! Vi fikk avslag:( *snufs* Men det er jo mange mange fler turneringer da, men de er jo ikke her i byen. skal jeg se om jeg finner en? Og når passer det best? Feb, mars, april? Jeg er fremdeles med jeg, er jo noe av det morsomste jeg vet!
Thea og Erle Skrevet 2. januar 2007 #71 Skrevet 2. januar 2007 Hei jenter - Skal si det skravles her. Hva blir det til på torsdag? Er med jeg. Tok litt tid å finne frem på denne tråden. Hi hi... Naboen tror jeg ikke kommer på torsadg, men ville gjeren være med neste gang. Deilig å få slappet av litt hjemme først tenker jeg. Jeg har spist sååå mye i julen at jeg ser gravid ut igjen- så 2nj nå til uka så avtaler vi gåturer!!!!! Ellers godt nytt år jenter. Jeg begynte tidlig med juleforberedelser siden jeg alltid kvitter meg med jula før nyttår. Erle har det så fint med gutta sine og mamma`n sin atte. Hun sover nå igjen hele natta uten mat og det er deilig det. Men så er hun jo oppe myyye på dagen. Even kaller henne for tjukka babyen sin og Peder kaller henne Erle perle. Var og klippet gutta i dag. For klipp av to små barnehoder kostet det 540 kr. Var ikke det litt dyrt? Nå er jeg klar for litt shopping snart må bare ned i vekt først og fylle opp kortet som har gått varmt i jula og ligger ennå på avkjøling. Har dere fått noe fint til jul da?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #72 Skrevet 2. januar 2007 Theeeeeeeeeeeea! Hallo hallo hallo! Så hyggelig at du fant oss;) hehe Jeg fikk sofa *hoppe rundt av glede* Har ønsket meg ny sofa kjempelenge! Og masse annet fint da:) Vesle fikk en masse hun også, men aller finest var et nyyydelig sett fra familien til Jens i USA. Gleder meg noe innmari til å bruke det! Da har jeg sendt sms om endring av sted for treff til de aller fleste men har ikke nr til alle, liste over hvem jeg har sendt til ligger på DiBtreff siden, send gjerne til de jeg ikke har nr til dere! Sånn at ingen står på Glass og blomstrer alene torsdagen!
2nj♥ Skrevet 2. januar 2007 #73 Skrevet 2. januar 2007 Så kjekt å se deg her igjen...... Jeg er klar for tur. Vi får avtale på treffet på torsdag. Gikk til Drammen idag og byttet litt forskjellig av julegaver. Vi fikk kjempemasse fint til jul alle sammen. Alt vi fikk i Molde måtte vi la være igjen for vi fikk ikke med oss noe på flyet (hadde fulle kofferter oppover som det var, så...), så da må mamma og pappa ta turen med bil en helg i januar. Tror ikke de syntes det er så trist igrunn. Så deilig at Erle sover hele natta uten mat da. Truls har funnet ut at det er kjekt å være våken noen timer midt på natta, men det synes ikke jeg. Håper det retter seg snarest. Går det bra med naboen og Isac? Blir kjekt å se dem også......neste treff kanskje? Du må hilse Nå skal Truls få seg et bad tenker jeg.
Thea og Erle Skrevet 2. januar 2007 #74 Skrevet 2. januar 2007 Har kjøpt litt godis jeg nå da. Begynner i morgen med sånn slanking jeg, Jo naboen og Isac koser seg de. Hun er nok klar neste treff. Hvordan er det med astronaut? Født ennå eller hur? Erle er 2 mnd eller 3 mnd den 17 jan og skal døpes den 14 jan. Hun bruker nå en del 68 str klær. Hjeeeeelp hun spiser seg ut av huset her snart. Søk på filabel.dk masse fine klær der assa. Kjøpt en del der til gutta tidligere. Kommer stadig nytt der. Ja det er mye en har med på tur med 2 barn og med julegaver i tillegg så kan jeg tenke meg det blir myye ja. 2 nj- kunne du tenke deg nr 3 da? Piadi kunne jo det. Mannen min og jeg hadde en kosetur til Oslo i helgen. Var på indisk samt så filmen Deja vu som var skikkelig bra på kino. Sov over på hotell og lå der og sovnet til tv på hotellrommet. Deilig ennå så merkelig det høres ut så har jeg ikke sjanse til å gjøre det hjemme bestandig. Med disse tre barna våre som holder liv i leiren. Blir vel litt deilig med barnehage på de igjen nå ja.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #75 Skrevet 2. januar 2007 Astronaut kommer torsdag såfremt hun ikke plopper i mellomtiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå