Mayken Skrevet 6. januar 2007 #151 Skrevet 6. januar 2007 2nj: rad 10. Sete 13 og 15 sitter jeg med billetter til i hvertfall.
2nj♥ Skrevet 6. januar 2007 #152 Skrevet 6. januar 2007 Var innom på dagen idag jeg, så...... -men havnet ikke så langt unna
Thea og Erle Skrevet 6. januar 2007 #153 Skrevet 6. januar 2007 Gåturen til fredag tenkte jeg kunne gå opp og ned elva på begge sider et stykke. Skulle så gjerne ha vært med på kino, men må fixe litt før dåpen. dag blir det film ,godis og litt biff. Er på godisfronten men tror det skyldes at jeg har fått den månedlige greia. Så det blir ikke noe nupp på mannen min i dag. Tenkte jeg skulle se på de sidene 2nj tipset om. Ikke det at jeg har noe å shoppe for på en stund. Hadde tenkt meg på Sandvika storsenter , men gadd ikke da kortet har gått varmt.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #154 Skrevet 6. januar 2007 For dere shoppinggale; jeg skal finne følgende; Ny kjøkkeninnredning Ny spisestue Nytt møblement til stua (alt utenom sofa) Nytt møblement til "annen stue" Møbler til gangen Ny garderobe til gangen tepper til gulvene gardiner nytt møblement til prinsesserommet nye møbler til "oppholdsrom" til 19 årig gutt nye soveromsmøbler til 19 årig gutt bokhyller/oppbevaringshyller til 2 stuer ++ Så om noen vil være med å lete s bare si fra. Nå blir det flytting innen mat samt oppussing i sommer for alle penga (jeg ikke har:p)
Chiquita Bananas Skrevet 7. januar 2007 #155 Skrevet 7. januar 2007 Hei jenter... Beklager at jeg ikke kom på treffet, men fra den 29 desember så har jeg hatt noen dager hvor Fredrik har vært litt vrang pga. økedager og siden jeg da ikke har fått tatt igjen søvn siden fødselen (egentlig siden da jeg var gravid 4. måned pga. bekkenplagene som holdt meg våken nesten hele natta) så var jeg helt utslått og hadde ikke klart å kjøre bil en gang den dagen. Øynene sved så masse og jeg var halvveis i koma av søvnmangel. Men jeg har fått masse hjelp fra sambo og svigers nå - så jeg har fått tatt igjen noe søvn (langt igjen enda!), men jeg begynner å føle meg normal igjen. Piadi - har ikke fått med meg at du har reist siden jeg aldri er inne på BIM eller DIB og oppdaterer meg - har ikke hatt ork. Men jeg håper du storkoser deg hjemme i Harstad ) Så håper jeg vi treffes når du kommer hjem. Det er jo ikke lange biten bort til deg eller meg og vi har jo Theaokt og Naboen i midten som vi kan dra med. Får legge inn et bilde av Fredrik på våre album siden jeg ikke har fått vist ham frem på treff - slik at dere ikke lurer på om jeg hadde innbilt svangerskap og leker Tom Cruise og ikke viser frem babyen.... Hehehe....Kjenner du den igjen Tillab ??
Thea og Erle Skrevet 7. januar 2007 #156 Skrevet 7. januar 2007 Ha ha Hebbbie. Jeg kan da bekrefte at han var veldiiig fiiiin da. Så blææææ jenter jeg har sett han så det så. Sitter her å har så vondt i magen. Kanskje burde blr gravid igjen så slipper jeg dette i 9 mnd til. Trallla la da hadde jeg strøket med.Mye å si i dag jeg- nei.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #157 Skrevet 7. januar 2007 Hebbie; aner ikke hva du snakker om var ikke noe TomKat og Suri her... Her var det JeTi og Embla:p hahaha... (øy, det ble Jeti! Moro, har jeg ikke tenkt over!) Jeg har vært flink til å vise frem i ettertid da!
Thea og Erle Skrevet 7. januar 2007 #158 Skrevet 7. januar 2007 Nei nå måtte jeg bort å trene litt. Har jo ikke gjort annet å dytte innpå i helgen. Tenkte jeg skulle være flink å sette bilder inn i album nå. Ellers blir de bare liggende.Noen som har gjort noe spennende i helgen? dette er litt flaut, men skal visst ikke gjøre noe til dåpen. Mamma ordner alt. Deilig. Hun har gjort det til de to andre også. Nei nå må gutta bades først.
2nj♥ Skrevet 7. januar 2007 #159 Skrevet 7. januar 2007 Deilig å slippe og gjøre noe da. Kan jo være med på kino på tirsdag da.....hehe Her ordnet svigers omtrent alt i Trym sin dåp som vi hadde hos dem.....-og nå lurer vi på om Truls skal døpes i Molde, så kan mamma ordne denne gangen Når skal vi gå på fredag da?? Klokka..... Eneste jeg må, er å hente Trym i barnehagen før 16. Leverer han ca 9.30, senest 10. Så mellom der er jeg klar. Fikk skritteller til jul, så nå skal det gås til den store gullmedalje....hehe
Thea og Erle Skrevet 7. januar 2007 #160 Skrevet 7. januar 2007 Da kan vi jo gå ca 10 da så slipper man og stikke hjemom etter å ha levert barn. Vet ikke hvordan det er med Erle og mat, men det finner jeg ut av der og da. Hvem er med ? 2nj, Therese, Tilla
2nj♥ Skrevet 7. januar 2007 #161 Skrevet 7. januar 2007 Supert! Mat og Truls vet ikke jeg heller, men det går nok bra Han skal ikke sulte uansett......
Chiquita Bananas Skrevet 8. januar 2007 #162 Skrevet 8. januar 2007 Har lagt ut bilder av Fredrik på albumet mitt - er på side 2. Er med på tur jeg - NOT !! Ikke med bekkenet mitt. Men jeg skal begynne så smått med småturer enda jeg ikke skulle det av fysioterapeuten. Det for være grenser - har jo trøkket i meg en boks med smultringer og en boks med krumkaker siden jul. Er ikke vanskelig å regne seg til hvor det forsvinner hen ? Der det andre fettet ligger !! Så nok er nok. Men så snart jeg klarer å gå lengre turer så får jeg hive meg med på disse turene deres - og frem til da så får jeg henge meg på Theaokt's sine gåturer her hjemme. Får stå og vente ved veien og se etter henne når hun spurter forbi med vogna si ;o) hehehe....tut tut Theatoget !!! Ble det mye babygråting på kinoen ?? Har lyst å prøve meg på babykino jeg også....
ninni82*Sander* Skrevet 8. januar 2007 #163 Skrevet 8. januar 2007 Hei alle sammen:-) Tenkte bare å stikke innom å si hei til dere alle..har omtrent ikke vært på DIB siden Sander ble født 12.12, men nå var det på tide å gi lyd fra seg igjen syntes jeg;-) Vi har det veldig bra, men jeg har vært ganske sliten etter fødselen pga veldig lav blodprosent. Nå håper jeg jernpillene gjør susen snart så jeg slipper å være så svimmel lenger. Sander er en snill og rolig gutt, eneste "problemet" er at han er så glupsk når han spiser at han ikke skjønner når det er nok...ender ofte med at han kaster opp..huff, stakkars liten.. Ser noen av dere er aktive på trille-turer, jeg blir gjerne med på tur en dag snart! Er jo så deilig å være i aktivitet igjen etter et svangerskap med lite bevegelse de siste mnd.. nå skal det trilles ja! Håper det går bra med dere alle sammen, gleder meg til å møte alle babyene som er født etterhvrt også. Klem fra meg og Sander
2nj♥ Skrevet 8. januar 2007 #164 Skrevet 8. januar 2007 Good morning. Føler meg skikkelig uthvilt idag Hebbie: Var endel på babykino med Trym og det var veldig kjekt. Synes ikke det var mye gråt nei, men litt blir det jo innimellom......-men det må man jo også regne med når det er BABY-kino Gleder meg til kino i morgen. Har hatt lyst til å se det filmen lenge!!!! Idag er det jo skikkelig drittvær jo..... æsj. Friskter ikke mye å gå ut nei. Holdt jo på å blåse og regne vekk da jeg leverte Trym i bhg i stad. Skal på sykehuset litt over 13, så det spørs om det blir inne frem til det ja.....
2nj♥ Skrevet 8. januar 2007 #165 Skrevet 8. januar 2007 Er alle ute og går i det "flotte" været idag? Det har ikke jeg gjort..... hmmm.....skjerpe meg nå og bli flinkere imorgen.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #166 Skrevet 8. januar 2007 Hei jenter : ) Nå er jeg hos en venninne i Harstad som heldigvis har internett.. Begynte jo å få alvorlige abstinenser !! hehe.. Hebbie: Det er ikke så lenge siden fødselen så at du ikke kom på treffet var jo helt greit : ) Kommer neste gang vettu ! Gleder meg til å se Fredrik, men har jo sett bilde så nyskjerrigheten er litt tilfredsstillt foreløpig.. = ) Nå skal jeg drikke litt te og slarve videre.. Har gått ned noen kg siden tirsdag forresten, lurer på om vektene er veeeldig forskjellig... Men det går rette veien i alle fall, ble masse kake i går. Men har gått litt i dag da Kommer sikkert innom om ikke så lenge om jeg har mulighet! Kos dere med babyene
Thea og Erle Skrevet 8. januar 2007 #167 Skrevet 8. januar 2007 Hello jenter. Kan du ikke legge ut bilder av Fredrik, Isac og Erle. Hun var jo den blubba. Nå skratter hun sånn skikkelig. Så gøy å høre. det har ikke blitt noen tur på meg heller i dag, men i morgen så skal jeg både trene styrketrening samt gå en to timers tur. Deretter på kvelden så er det juletrefest i bhg. Det blir mye vektsnakk, men det er jo ikke rart når en vil ned i klærne sine igjen.Har ikke gått opp i helgen tross masssse godis. Veide 68,3 så da gjenstår det 8 kg til å være der jeg pleier. Egentlig så var jeg 63 kg i det jeg ble gravid. Tror det har med at jeg hadde trent opp en del muskler da som veier litt mer. Men er fornøyd med 63 kg, men da må jeg ha litt muskler ikke bare være slapp. Skal prøve å holde meg til kun og skeie ut i helgene. Den 29 feb så har jeg og mannen min 7 år jubileum. Da skal det feires. Det blir den 1 mars siden det ikke er skuddår. Håper jeg da har nådd matchvekt. Har det som mål. Så får en ta småjusteringene mot sommeren. er vel ikke så hissig på den lengre. Kroppen setter jo spor etter 3 barn der jeg alle gangene gikk opp 37.7, 40 og 41 kg. Fikk ikke strekkmerker denne gang, men har jo noen fra første svangerskap. I sag er mannen min på kveldsvakt og det er ganske hektisk og ordne middag når alle 3 er mega sultne samtidig. Deretter løper guttene stafett i huset med middag over hele seg. Erle må byttes bleie på for så høre lillegutt roper at han har bæsja i bleia. Samtidig skriker Erle da hun ikke har fått rapet godt nok etter maten. Stafettpinne har jeg. Så er det mamma slå på tv du lovte jo å gjøre det nååååå. Mammmmmmmmaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Så venetr det masse klesvask.Men etter kl. 20.00 så får jeg endelig tid til å vaske litt. Rart å lengte etter tid til å vaske. Det er ganske greit og kunne gå inn her å lese hva andre har gjort. Får lissom skiftet litt fokus fra heimen over på hva andre gjør. Tenk dere når våren kommer og vi kan gå på treff på stranden og i parker. En dag når babyenen er litt større så skaffer vi barnevakt og tar en velfortjent bytur. Med litt vin og slikt. Nå sitter barna med tv og da er det litt rolig. Men Even på 5 år vil lære litt lekser sier han (bokstaver og tall osv) Så må vel gjøre det i kveld også. Kommer innom her senere i kveld. Hebbie du er gaaaaaaaaaaalll du vet hvorfor. Kommer ikke over det vennen.
Thea og Erle Skrevet 8. januar 2007 #168 Skrevet 8. januar 2007 2nj : De hadde jo ei sikke lej ida t og katvig som jeg er så glad i. Samt mye annet spennende. Liker veldig godt krista lyngaard klær og tea collection. Men det koster litt mer en hm klær.Men en kan jo mixe litt. Rart å se Peder som har klippet bort alle de lange lokkene sine. Ser mer stor gutt ut nå. Men de store blå øynene kommer mye mer frem. Ser klokka alt er 19.30 snart leggetid. Lukter litt eddik eller noe av de coop våtservietter. Noen som har merket seg det?
Thea og Erle Skrevet 8. januar 2007 #169 Skrevet 8. januar 2007 Er det bare meg her eller? Har lagt lillegutt nå. Det er deilig å ha litt tid til storegutt også alene. De fyrer hverandre så opp. I dag tenkte jeg at jeg skulle skrive til det var 200 innlegg alene- siden alle her inne er så opptatte. Skulle ha vasket litt , men vaskelig å sette igang med det nå som ikke alle er i seng. Erle legger seg ikke før kl 23-24 tiden nå. Mamma skal lage elggryte til barnedåpen. Har fått beskjed om å lage salat og koke ris, men det bør jeg vel klare. Hi hi. Hun skulle ta gryta samt bake kaker. Hun baker så mye at det pleier å være kake her i flere uker etterpå. Ikke bra.... Nei- tiltakslyst kom å ta meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har et tonn med klær som bør brettes. Går opp og tar litt så kommer jeg tilbake Thea.
Mayken Skrevet 9. januar 2007 #170 Skrevet 9. januar 2007 Da har jeg endelig fått ordnet kirke og lokale til barnedåp. Dåp 18.feb. skal bli deilig å få det overstått:) Men ser ut til at alt ordner seg etter beste evne, koster ikke så mye heller. Lykke til med barnedåp forberedelsene Theaokt:) Nei, får svinge oss rundt å gjøre oss klare til kino, skal trille inn til byen:)
2nj♥ Skrevet 9. januar 2007 #171 Skrevet 9. januar 2007 Theaokt: masse fint å shoppe på nett igrunn. Har gjort litt av det innimellom...... og at det koster litt mer enn hm er greit nok. Kjekt å ha noe annet enn ALLE andre også, for omtrent alle babyer har jo hele hm-kolleksjonen www.bittelillevennen.com er også veldig bra synes jeg Gleder meg til kino idag. Lenge siden jeg har vært på kino faktisk..... Jeg har også tenkt å gå inn til byen. Håper bare det ikke begynner å regne mer for da er det så surt å gå. Lurer på om Trym har fått en "storebror-reaksjon"..... Han småsutrer og gråter når han skal legge seg på kvelden (har vært kjempeenkel å legge.....bare sunget, sagt natta, gått ut og han sovner på få minutter), har våknet noen ganger på natta (har ikke gjort det på mange måneder), gråter når jeg leverer han i bhg og vil at jeg skal bære han hver gang Truls gråter..... Prøver hele tiden å gi han masse oppmerksomhet, så når begge er her samtidig, så får Truls mat og bleie, ellers er det Trym som gjelder. Så får Truls heller masse kos på dagen når Trym er i bhg og på kvelden etter at Trym har lagt seg. Regner med det er en liten fase vi må igjennom og at det blir bra snart.
Thea og Erle Skrevet 9. januar 2007 #172 Skrevet 9. januar 2007 Jo sikkert en liten reaksjon, men det høres ut som du gjør det rette så det går nok over snart. Ville nok selv ha kjempet om oppmerksomheten han har vært alene om å ha frem til nå. Hos oss så har gutta hverandre så de legger ikke så godt merke til Erle på den måten. Når de sier at Erle er så søt så sier jeg alltid at ja men det er jammen godguttene mine også. Da sier de ikke mer og fortsetter leken. Mayken- fint at du har fått ordnet med dåp, lokale og slikt. Håper det ikke er super kaldt da.Det har meldt snø sies det. Håper ikke det. Nå som det ikke er kommet snø før nå så kan det være det samme i januar synes jeg. Lettere å trille turer er det også. Nå har jeg vært og trent litt. Skal bare spise litt for så å gå meg en tur. Dere er vel på kino dere?
Mayken Skrevet 9. januar 2007 #173 Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hva barnebutikken på Buskerud storsenter heter?
2nj♥ Skrevet 9. januar 2007 #174 Skrevet 9. januar 2007 Bra film idag Blir nok dåp 1. april (av alle datoer...) for Truls. Bare sjekke at det passer for folk, så får jeg ringe og ordne i morgen...... Venter på at Trym og mannen skal komme hjem fra babysvømming. Tror jeg skal begynne med det på dagtid med Truls snart. Kunne igrunn tenkt meg litt snø jeg da, men ikke så mye som ifjor. Blir så mye lysere ute nå på denne mørke tida..... -men veldig bra turvær nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå