2nj♥ Skrevet 30. desember 2006 #26 Skrevet 30. desember 2006 Gleder meg sånn til 16. januar for da skal vi på 6-ukers kontroll..... Er så spent på hvor stor Truls har blitt. -Tror ikke jeg kommer til å dra og veie før da, så jeg får leve i spenning Heldigvis var Truls tilbake til sitt gamle ang. soving i natt, så nå er mor uthvilt. La oss 21.30, fikk mat 03 og 06.30, så stod vi opp da Trym våknet litt før 08.30 og Truls sov til 09.30. Bra at storebror er et sovedyr Hva skal dere i morgen på nyttårsaften da jenter??
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 30. desember 2006 #27 Skrevet 30. desember 2006 Næææææh men her var det jo en tråd til for Drammens jentene jo! Jeg troooor jeg har hilst på de fleste av dere, jeg er FRYKTELIG dårlig med navn og slik så er det sagt! =) Hehe. Tillab & Embla er vi blant bade kompisene våre! Er ikke så fryktelig aktiv jeg da... Hvertfall ikke nå om dagen! *travel travel* Pleier å stikke innom treff sidene og skrive ellers er jeg mest en "leser"... Hehe. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med dere! Også ses vi på Glass på torsdag var det? (Og som Tillab skriver så har vi jo en tråd inne på Buskerud treff sidene, som alltids trenger mer aktivitet!) Ha en trygg nyttårs feiring!! Klem fra;
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #28 Skrevet 30. desember 2006 Så bra 2nj at du har fått sove i natt : ) Nathalie var faktisk litt urolig i natt, ikke skriking.. men hun var våken og vi skifta bæsjebleie og så spiste hun noen ganger, 2 ganger mer enn hun pleier. Men spiser i 5 min så kan jeg legge henne igjen : ) Men jeg har jo fordelen av at jeg kan sove lenge om morgenen. Gruer meg til skolen begynner for da må jeg stå opp og sende snuppa på skolen. Kjedelig ! Men kan jo bare legge meg igjen da Den 6.jan drar jeg og snuppene til Harstad og skal være en uke. Har fått det for meg at jeg MÅ dra.. Har en bestefar der som jeg er litt bekymret for. Han skal til Hjertespesialist i slutten av januar. Jeg har så utrolig godt forhold til besteforeldrene mine, bedre enn til foreldrene mine. Håper snuppa får fri på skolen da, men det må hun nesten bare, så det så !! Hvor lenge varte renselsen hos dere ? Jeg blør nesten ingenting lengre, men pittelitt og akkurat nok til at det er irriterende ! Sex jenter, det orker jeg ikke tenke på engang.. Ble klipt og syns det er så ekkelt der nede nå, tør jo ikke feie over med noe høvel der nå.. Håper jeg føler meg normal snart! Ønskejenta : Så bra at du blir med på treff på torsdag Vi trenger noen litt større gutter i gjengen også. Masse smågutter fra før ; )
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #29 Skrevet 30. desember 2006 jeg får snike meg inn her litt da..vil bare ønske dere en riktig godt nyttår i morgen...savner dere på bim da men men...men kan ikke dere skrive inn på profilen min hvis det er treff tenker på senere oxo etter den 4...men kose dere alle m bebisene deres så snakkes vi....håper jeg fortsatt kan henge med på treff selv om jeg er den eneste m mage nå da klemmer fra meg...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #30 Skrevet 30. desember 2006 Hei nanna Svarte deg på "din" tråd jeg : )
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #31 Skrevet 30. desember 2006 hei jeg så det så koselig ) uff lurere på om noen som vet hvordan jeg kan sove godt om natta føler at jeg ikke kan ligge på noen sider lengre og sover mega dårlig om natta nå...våkner øm i magen om morran for snur meg på magen i løpet av natta..føler meg helt utslitt i dag jeg ikke sovet noe på 2 døgn nå.oxo er det dette møkka været vi har fått da regn hvem har bestilt det nå...skulle ned i kjelleren i sta og synes jeg sparket no klær bak trappa og der har vi jo så mye dritt,og jeg krabbet under men kom meg jo nesten ikke ut ijen dro jo ned alt som var der ja ja...klemmer til dere alle
Molait Skrevet 30. desember 2006 #32 Skrevet 30. desember 2006 )) Koselig å se en tråd til her inne. Nå har "vi" (tråden) tatt meste av peppern her tror jeg, så får håpe dere slipper unna. Masse bråk og klaging på at vi har en tråd herr. Skjønner ikke at folk gidder bry seg ass! Jepp, jeg er vel den første Romerikingen til å skrive på Drammenstråden? Skulle nå bare si hei jeg..
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #33 Skrevet 30. desember 2006 Hei molait! Hyggelig med et innlegg fra deg! Og skulle vi få pepper for det så gjør da ikke det noenting, sammen er vi sterke;) _n er jo dere her allerede og vi drammenserne er MANGE vi! Hehe... Og vi har tråder andre steder og vi. Har hatt på 3 trim som du vet, så har vi en p 2 trim nå og en på DiBtreff Buskerud. Så oss får de ikke skremt bort! Kanskje vi skulle hatt et tråd treff? Ringerike og Drammens tråd treff:p Det hadde vært festlig!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #34 Skrevet 30. desember 2006 Dere rydda vei for oss på bim også Molait : ) Og som tillab sier, vi er MANGE fra Drammen her inne.. ! Jeg har forlatt bim nå, er offisielt tilhørende dib og skal ikke inn på bim før jeg skal være prøver neste gang og det er leeeenge til !! Gleder meg til treff.. Blir spennende med alle babyene : )
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #35 Skrevet 30. desember 2006 Og Pia, ser ingen har svart på de blodige affærene:p ca 5 uker tror jeg, kanskje 6, men de siste 3 ukene var det kjempelite, sånn at det bare var irriterende og gjerne kom akkurat når jeg hadde tatt på rent undertøy og gikk gjennom stua på vei til badet for å hente bind:p TYYPISK!
lana<3 Skrevet 30. desember 2006 #36 Skrevet 30. desember 2006 Hei igjen dere...vil bare onske dere godt nyttaar, vi koser oss fremdeles her nede og naa skal vi spise IGJEN...de spiser hele tiden her nede... Idag har jeg kjopt ny bh...var i tre butikker igaar og sa etter bh...de har bare smaa str...aaarrrrgh...men H&M ble redningen... Og vet dere hva...de spanske damene har heller ikke sko i str 39...herregud..ikke har de pupper og ikke har de store bein... har faatt saa mye melk at jeg har gaatt fra 80 b til 90d...ai ai ai snakkes snart dere...hold traaden oppe!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #37 Skrevet 30. desember 2006 Tillab: Ble ikke du også klipt ? Når hadde dere sex første gang etter fødselen ? (det trenger du ikke svare på om du ikke vil! Akkurat nå tenker jeg at jeg ikke kommer til å ha lyst til å ha sex mere...! Men det kommer jeg jo sikkert til å ville ETTERVÆRT ! Jeg og snuppa har fått trøske, vi har faktisk hatt det noen uker. Og det er så vondt å amme. Hadde ikke jeg hatt bim og dib hadde ikke jeg visst hva det var for noe engang. Nå får jo ikke vi behandling før ut i neste uke.. Men men.. Vi får i alle fall behandling ! Hadde ikke jeg lest om trøske og skjønt at det var det vi hadde, hadde jeg nok bare gitt opp amminga ettervært.. for det er skikkelig vondt av og til ! Var det ikke det Thea hadde ? Hvor har hun blitt av tro? THEA HVOR ER DU ?? ; ) opptatt opptatt, tenker jeg : ) Nå er jeg snart klar til å trille tur !
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #38 Skrevet 30. desember 2006 Joda, jeg ble klippet og det med ei saks som var sløvere enn kjøkkensaksa mi... Aue ja! Og kremt, vi plundrer egentlig litt ennå vi... Jeg har igrunn sett meg nødt til å gå til innkjøp av glidemiddel, og være litt mer "openminded" igrunn. Arret mitt går nemlig rundt over halvparten inni og det blir kjempefort sårt og ømt. Møkkagreier asså, for mannen min er nemlig et råskinn i senga egentlig, savner digg sex ja... Og for å svare, tror det tok ca 6 uker før jeg turte å prøve, og så tok det nye 14 dager før vi forsøkte igjen, Men det kommer seg litt etter litt... Trøske er no skvip. Venninna mi måtte slutte å amme tilslutt hun for hun fikk det ikke bort fra puppene, bare fra babyen, da var det liksom ikke noen vits lengre siden det var samme runddansen hele tiden... Men det var visst veldig spesielt da... Håper dere blir fikset fort som bare det! Jeg vil ogs trille tur. Er så døkjedelig alene!
Chiquita Bananas Skrevet 31. desember 2006 #39 Skrevet 31. desember 2006 Sex hva er det ?? Det som sambo maser om ? Noe som ikke skjer før om ett år ?? Tør ikke tenke på hvordan det ser ut der nede og nå er det heldigvis bare litt blod, som dere kaller irriterende. Trodde det var over, men nei.... Er så redd for at det skal gjøre vondt og det var tross alt utgangsdøren til Fredrik - så mitt syn er litt anderledes nå ja ;o) Hehehe.....må kanskje bare bli helt bra der nede - svir litt svakt enda, men det største greiene er vel trøttheten min. Orker ikke tanken på sex når jeg har mest lyst å sove. Må være rart for gubben din Piadi - du skrev at under svangerskapet så måtte du ha masse sex. Etter fødselen ble det betraktelig mindre vel.... Hva er trøske ?? Noen tips for å øke melkeproduksjonen ?? Blir vel bedre når jeg ammer igjen om noen dager, men håpet på å få ut like mye som Fredrik spiser nå slik at overgangen ikke blir så hard. Blir nok en del gråting i begynnelsen, men det får vi bare tåle. Dere får ha en fin nyttårsfeiring alle sammen - uansett land ;o) Ja til matorgie Lailaelin !! Jeg har søren meg stappet i meg en hel boks med smultringer og begynner på krumkakene - blir jo aldri kvitt fettet nå jeg. Får ikke lov av fysioterapeuten å trene hardt eller gå turer en gang !! pga. bekkenløsningen - måtte ta det med ro i begynnelsen....Det var ikke med i planen - så drømmen om å være slank i løpet av et par måneder kan jeg bare glemme. Derfor stapper jeg i meg mer kaker !! DUH !! GODT NYTTÅR til dere og ønsker dere en slank 2007 - grrr.......
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #40 Skrevet 31. desember 2006 Hebbie; Kloste Amme te fra helskekost fubnker ganske bra... Jeg har fått litt mindre produksjon etter et idiotisk tips om nattavvenning, samt sykdom og litt stress, sitter nå og "koser" meg med teen min og det ser ut til å fungere. Jeg har hatt den liggende sånn i tilfelle... Smaker dritt så det må jo virke:p haha
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #41 Skrevet 31. desember 2006 Der var det jaggu mange trykkleifer ja... hehe. Og jeg lagret før jeg var ferdig. Lindex Hebbie, jeg har sagt det før og sier det igjen LINDEX!!!!! Det redder enhver "jeg har trøkka i meg godteri og ut en unge" figur!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #42 Skrevet 31. desember 2006 hebbie: Jepp det er ikke greit for han : ) Men det får han tåle ! hehe.. Trøske er sopp i puppen til mammaen og munnen til babyen. Tunga og munnen blir helt hvit. Og for mammaen kan det bli vondt å amme, eller man får utvendige tegn som flassende hud f.eks. Lindex har nok ikke noe som kan hjelpe meg altså.. Jeg har blitt TJUKK ! Og nå er jeg ikke på tjukka engang heh..
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #43 Skrevet 31. desember 2006 dere jenter får ha et godt nyttår så skal jeg prøve komme meg på treffet 4 jan ,er så koselig å se dere alle sammen ijen.... kose dere i dag da klem
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #44 Skrevet 31. desember 2006 Tar og dytter litt på Drammens tråden jeg da, siden jeg er her inne og er litt aktiv for en gangs skyld! Hi hi! Stoooor koser meg med en rolig aften med laptoppen til søs i fanget.. Tøtte har enda ikke våknet av smellene som herjer villt utenfor! *bank i bordet* Godt nytt år tuppene!!!!!!!!! =)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #45 Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår jenter : ) Vi har akkurat våknet vi da.. hehe.. deilig! Hadde en kjempefin nyttårsaften sammen med min familie Nå skal jeg spise en go`morgen yoghurt så kommer jeg sterkere tilbake etterpå... (kunne ikke la tråden ligge på side 2;)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #46 Skrevet 1. januar 2007 Uff... jeg som begynner veien mot et bedre liv i morgen, sitter her og trøkker i meg melkesjokolade !! ;o) Må jo spise opp alt som jeg ikke skal spise mer da !! God morgen yoghurt, salt kjøtt, sjokolade og te til frokost. Pannekaker skal vi ha til middag.. ! ÆSJ.. så usunn jeg har blitt..! Skal bli godt å få noe sunn mat i huset ja!! (psyker meg opp litt her Hvordan var feiringen i går da jenter ? litjpia, maybeme og hebbie var sammen leste jeg på msn : )
Mayken Skrevet 1. januar 2007 #47 Skrevet 1. januar 2007 Hei alle sammen og godt nytt år. Gratulerer til naboen.....litt sent ute. Piadi: jeg blødde i ca 4 uker, så gikk det over til utflod. men nå i julen begynte jeg å blø igjen, lurer på om jeg har fått mensen allerede.... gav seg etter noen dager da. jeg ble også klippet, og arret har begynt å gjøre vondt og bli ubehagelig igjen, skal heldigvis på kontroll på fredag. Sex prøvde vi her på lørdag, men det var bare vondt, vondt. Men det finnes heldigvis andre metoder da:) Ina og jeg kommer på treff på torsdag, regner jeg med, får se an formen hennes, er litt småforkjølet. Gleder oss til å se de andre små nurkene. Ina har nok vokst litt siden sist, selv om jeg ikke ser det, men andre sier det. Hun har akkurat begynt å bruke litt klær i str 56, men bruker fortsatt mye i 50. Tilla: håper du ikke er for utslitt etter julen da. Gleder oss til å se lille Embla igjen. 2nj; hadde dere det fint i Molde? Gikk turen bra med lille Truls?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #48 Skrevet 1. januar 2007 Så små snuppene deres er ; ) Nathalie bruker 62 og noe i 68, hun er så lang : ) Koselig å høre fra deg Mayken, Blir sjeldnere og sjeldnere nå.. !
Mayken Skrevet 1. januar 2007 #49 Skrevet 1. januar 2007 Ja, har desverre ikke fått vært her så ofte som jeg skulle ønske. Ina har jo hengt på meg hele tiden, men nå har hun endelig begynt å sove litt for seg selv på formiddagen, så det går seg nok til.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #50 Skrevet 1. januar 2007 Høres bra ut = ) Nathalie har mammadalttendenser, men jeg har vært flink og konsekvent når jeg legger henne til å sove. Sjelden hun får sove på meg Men det er jo veldig koselig når hun gjør det da = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå