♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Starter ny tråd her inne jeg. Ingen av oss som hører hjemme på 3.tri på bim uansett : ) ! Håper på masse skravlings og max 300 innlegg i hver tråd : ) Fortsatt god jul og godt nyttår til dem som ikke kommer inn hit før til neste år ! Klem fra oss
2nj♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hei. Så greit med tråd her.... nei, er vel ikke andre enn nanna og evt astronaut som er gravide fortsatt. Truls er blitt forkjølet stakkars, masse snørr i nesa og strever litt med å svelge innimellom. Røde og rennende øyne har han også. Hadde håpet hn skulle unngå å bli smitta av storebror, men nei... Slitsom natt i natt, så jeg er trøtt idag ja.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Uff da.. Går i ett med sykdom hos dere for tiden Lillesnuppa har heldigvis kun vært litt tett innimellom, men det ordner vi lett med en dråpe morsmelk. Er så tungt å ikke få sove om natta..! Heldigvis er vi kun våken for å spise litt 2 ganger
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Eyyy, egen drammenstråd! Det var jaggu på tide! Men det er så mye trafikk her inne så jeg håper vi greier å henge med på den da! På tide å snike inn hit, Nanna kan jo bli med, atronaut må vel være ganske poppeklar nå?!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Ja og prøverne må jo henge med Men det går vel bra.. Jeg er jo inne her stadig vekk så å holde tråden på side 1-2 eller 3 skal nok gå bra !
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Jeg må vel bare innrømme at jeg frekventerer her inne ofte jeg også så det burde jo gå bra, 2nj svinser jo også innom jevnlig har jeg sett:) Er veldig spent på om astronauten har poppa jeg, er det kanskje noen som vet? Og skal naboen være med på treff? Eller blir det litt tidlig for henne?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2006 Aner ikke om naboen skal være med på treff.. Blir kanskje tidlig med en 1 uke gammel baby Vet ikke om jeg har truffet astronaut jeg.. *lurer*
2nj♥ Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Astronaut var veldig bestemt på 2007-baby, så jeg holder en knapp på at hun går litt over termin.....-men jeg har ikke peiling. Har ikke sett at hun har vært her inne siden forrige treff, men så var hun vel heller ikke den som skrev mest. Piadi: Astronaut var på treff på Jonas B. og da var du der også......-husker du satt og strikket..... Hjelper det med mm i nesen assa? Synes ikke det har hjulpet noe jeg.... og så er det jo noen som sier det blir værre da, slimdannende.... Kanskje prøve en gang til??!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2006 Jeg får jo aldri med meg nickene til noen på de treffene ! Helt håpløs sånn sett Hvor satt hun da ? Ja det hjelper det.. Litt i hvert nesebor, løser opp sånn at snørret kommer ut og da er alt i orden igjen:) men hun har ikke vært skikkelig snørrete så aner ikke hvordan det er.
2nj♥ Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Hun satt på bordet sammen med meg og theaokt og naboen og jannemor (mener jeg det var.....). Ååååååå....forspist meg på mannens supergode pizza nå. Jeg har virkelig en jobb å gjøre over nyttår om jeg skal være klar til aprilshopping.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #11 Skrevet 29. desember 2006 Så hyggelig med noen fra Drammen da:-))) Er dere gravide, eller akkurat født alle mann eller?? =)
2nj♥ Skrevet 29. desember 2006 #12 Skrevet 29. desember 2006 Vi er vel mødre med babyer født fra september til desember, og et par som fortsatt er gravide og noen som er prøvere...... -Så litt av hvert Selv har jeg en gutt på 1mnd. Du da anonym?
En_av_hver Skrevet 29. desember 2006 #13 Skrevet 29. desember 2006 For det første; det var ikke meninge å være anonym....så det ikke før nå jeg. Jeg er fra Drammen da. og har en gutt på 5 år og ei jente på 7 mnd. Hyggelig med flere fra Drammen:-)
2nj♥ Skrevet 29. desember 2006 #14 Skrevet 29. desember 2006 Må hive deg med på treff da om du vil. Det er veldig kjekt
En_av_hver Skrevet 29. desember 2006 #15 Skrevet 29. desember 2006 Bare fortell med tid og sted, så kommer jeg:-)
2nj♥ Skrevet 29. desember 2006 #16 Skrevet 29. desember 2006 Torsdag 4.januar på Glass klokka 12.30. Jeg har skrevet det på treffsiden både her og på bim. Blir hyggelig.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 29. desember 2006 Torsdag 4.januar på Glass : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 29. desember 2006 Hmm.. der lagra jeg igjen før jeg var ferdig gitt..! Jeg har ei jente på 6 år og ei snuppe på 5 uker : ) 2nj: Okey, den gang ja.. Men da tror jeg ikke jeg fikk med meg hvem som satt på deres bord. Husker kanskje om jeg ser henne Er jo mange fra drammen her inne da utenom bimgjengen, er en skravletråd inne på dibtreff også !
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #19 Skrevet 29. desember 2006 hei her dere har gjemt dere da...jeg lager en ny tråd på 2 trimester jeg for da er jeg der til jeg går over til 3 trimester hvis det er greit.fint om dere kunne stikket innom der inni mellom oxo da...klem
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #20 Skrevet 29. desember 2006 Skravletråden på DiBtreff må dere jo henge dere med på alle sammen;) Er blitt en kjempefin gjeng og vi har faste treff og fast bading hver onsdag, gjerne etterfulgt av en tur på Pigen! Badingen er når mammaen er klar dvs 6-8 uker... Og over 4 kg på babyen om jeg ikke husker helt feil... Anbefales å øve hjemme med litt kaldere vann siden badevannet er 33 grader... (var det ikke noen som spurte om dette?! Pia?!) Hmmm, ja nå skla jeg krype til sengs, skal bli så godt å SOVE, har ikke vært så trøtt og sliten på lenge, tar på med julefeiring med svigerfamilie:p (knurrfres, aldri igjen) Jeg har tatt meg den frihet å invitere på den andre tråden også jeg, til treffet på Glass, så kanskje vi blir mange... Håper det, har litt lyst til å hilse på Alver igjen, var finfin til Embla han! hehe...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 30. desember 2006 God morgen jenter = ) Tilla: Ja det var jeg som lurte på det med badinga : ) Tråden hadde kun kommet seg til øverst på side 2 så dette skal nok gå bra !!
Chiquita Bananas Skrevet 30. desember 2006 #22 Skrevet 30. desember 2006 Er litt vanskelig å lete seg frem til denne - skulle skrive her, men måtte logge meg inn. Så da jeg gikk inn for å lete etter den så fant jeg den ikke. Fordi Piadi hadde svart på den og flyttet på tråden ;o) Og det er mange andre drammenstråder her ser jeg. Nå er jeg offisielt her inne da - har vært her inne og tittet, men ikke noe interessant å finne her da og alle var fortsatt inne på BIM. Blir spennende å se hvor mange som dukker opp den 4. januar da - siden Tilla har invitert så dukker vel halve drammen opp siden hun kjenner så mange. Og da får vi vel booke hele Glass ) hehehe..... Så sant ingenting annet skjer så kommer jeg med min lillegutt. Håper dere får en fin nyttårsfeiring )
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #23 Skrevet 30. desember 2006 Haha, halve drammen du liksom:p Neida, har ikke SÅ mange bekjente da... Og ser at Adriana begynner i bhg den dagen og noen skulle til hs og litt så er jo ikke sikkert vi blir så mange. Er jo helt i starten på et nytt år! Hvordan er det med Fredrik og deg første dagen uten mamma da?
Chiquita Bananas Skrevet 30. desember 2006 #24 Skrevet 30. desember 2006 HS hadde ringt igår da vi var ute så sambo snakket med henne. Hun skulle ta kontakt på nyåret - ang. hjemmebesøk og slikt. Men det blir nok for snart med 4. januar regner jeg med. Han begynte jo bra (ironi).....sov godt og lenge i bilen og da vi var på vei hjem etter noen timer så våknet han og skrek etter mat. Stakkars var helt svett da han kom inn etter å ha vært innpakket og skreket masse. Men hele kvelden og natta gikk til å mate ham - han var konstant sulten. Vi vet hva han pleier å spise, men igår så var det ingen bunn i ham. Lite kult med all gråtinga og sutringen. Hvor er mamma ??? Men rundt 2 så ble han endelig fornøyd og da sovnet ham. Imorges da han fikk mat i 7 tiden så hadde jeg ham i senga - er så herlig å ha ham inntil seg. Sovna med en gang da. I dag virker han like sulten igjen.....Han kommer til å bli svær.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #25 Skrevet 30. desember 2006 Neida Fredrik kommer nok til å bli like liten som mammaen ( eller pappaen Nathalie derimot.. Hun er større enn Embla, det er jeg sikker på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå