Gå til innhold

Noen som vil være med å gå litt ned i vekt i 2007 ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange vi har blitt :)) Kjenner jeg er motivert allerede :))

Kjempebra om noen kan komme med tips og råd til oss andre. Har ikke så mye erfaring med slanking og sånn. F.eks tips til mat som metter godt i magen, men som ikke legger seg på kroppen hadde jo vært bra.

Ogå må det helst være lettvint -jeg elsker lettvint :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir med på denne :o) har vært med på "fredagsveiing" på mammas kropp-forumet...men her blir det flere kjentfolk,så jeg slenger meg med... (har netopp proppa i meg verdens største stykke med suksesstærte...mmm) :P

har 5-6kg jeg skal svi av ;P

Skrevet

Jeg vil og være med! Skulle gått ned helst 12 kg....

Trenger absolutt motivasjon!! Er så glad i mat da!

Skrevet

Ja, jeg er med. Har nok endel kilo som må bort ja...... ca 20 til tenker jeg. Håper å klare det til shoppingtur i april.

Skrevet

Åh, som jeg er med!!!

Begynner å jobbe på nyåret, og da tenkte jeg å bli flink å trimme dit. Det er vel ca. 4 km én vei tenker jeg...

Har vel en 15-18 kg som må dra sin vei, så dette blir hardjobbing.

Topp at vi er flere, så får vi motivere hverandre som best vi kan!

Godt at noen tar initiativ her!!! :o)

Skrevet

Jeg er med:)

totalt vil jeg kvitte meg med ca 20 kilo...

dette her blit kjekt, føler på en måte at jeg ikke er helt alene om fettet:))

Skrevet

Vi blir jo bare fler og fler :)) Og jeg som trodde jeg kanskje bare klarte å få med meg et par til :))

Hehe.. tror nok ikke du er alene om fettet, adelia :))

Skrevet

jepp, dette blir jeg med på! bare se på nicket mitt, hva som står i hodet på meg! kake, mocca og andre godsaker står i hodet mitt! ekstra søtbehov når jeg ammer da! men tenk egentlig hvor viktig det er at vi spiser sunt og godt da for bebissene våre! kanskje vi kan tipse hverandre om sunt, men godt snacks? og hvor vi får tak i det:)

Skrevet

Jeg vil være med.

Men jeg har ikke vekt.. Noen som vil komme og veie meg? =)

Skrevet

Jeg er med!! Til deg som ikke har vekt; mål omkrets midje, bryst og lår en g i uka. Er jo i grunnen ikke vekta som er det viktigste...

Så bra tiltak!

Skrevet

Jeg har også lyst til å være med!.... skulle ha gått ned *grøsselige*17 kg . (14 ihvertfall:)

Skrevet

kjøp deg en vekt :) Finnes gode billige der ute ! men om du ikke vil ha vekt, skjønner jeg det altså :)

Skrevet

Jeg er med!!! Har 10 plagsomme kilo som skal vekk!!!

Skrevet

jeg er med! men har ikke så mange som skal bort. men er det sant at ammingen holder litt igjen? for jeg veier ca 1,5 kg mer enn da jeg ble gravid om morgenen etter amming, men målet er tilbake til vekten høsten 2005. og da skal 3,5 kg bort. men jeg er sykelig sjokoholiker.

og hvis noen vil ha trillefølge sagene/bjølsen/nydalen deromkring så er jeg med! ;O)

Skrevet

Jeg er med :)

Trenger å gå ned ca 20-25kg så trenger motivasjon og litt "drahjelp"

Skrevet

Halla Cat!

Er med jeg oxo assa... ca 7 kg på denna dama også (slutte å amme rett før jul - ingen bra greie mht vekta...)

Vi får dra hverandre ut på tur (møtes på halvveien da veit du og ta oss en runde :o)

Gikk på GR 2 år etter at jeg fikk C (gikk ned 22 kg på ca 2,5 år, men så var jeg drøy oxo da...) og vurderte det nå også, men tenkte jeg skulle gjøre et seriøst forsøk selv først...

Mao - jeg joiner dere!!

Skrevet

Gikk ikke på GR i 2 år - hehe!! Startet da C var 2 år (gikk et kurs på 8 uker og det var ganske tøft synes jeg...) :o)

Skrevet

Petronella♡mor til to

åååh, hvor mange kg gikk du ned på de åtte ukene da ? La du på deg mange av de etterpå?

Skrevet

Jeg vil også være med, 6-7 kg som jeg vil gå ned. Hadde akkurat begynt å gå ned i vekt, men så ble jeg gravid. Nå veier jeg 4 kg mindre enn da jeg ble gravid, så i løpet av 1,5 år har jeg gått ned 8 kg (flink? :) men fy det går sakte!) Kuttet ut brus helt, men spiser fortsatt for mye sjokolade. For min del håper jeg at jeg klarer å være tålmodig, gir opp så lett når jeg ikke ser resultat...

Skrevet

Jeg gikk ned ca 8 kg på kurset og gikk ikke opp noe etterpå. Fortsatte å gå ned (selv om jeg ikke var på langt nær så flink som jeg var på kurset) men jeg tror det er viktig å skille mellom hverdager og helg både når det gjelder mat og snop. Også tror jeg det er viktig å få i seg mye vann (helst 2-3 liter om dagen), samt spise lite og ofte, ca annenhver time spiser jeg når jeg er flink.

Frokost - yoghurt (0,1%)- lunsj - frukt - middag - frukt - kvelds...

Gikk som nevnt ned ca 20-22 kg totalt og holdt meg stabil der til jeg ble gravid igjen...

Skrevet

jeg vil også være med! Har ca 20 kg som burde være borte før jeg når en bmi på 22 ellerno som jeg føler er mere passelig! Har 7-8kg igjen fra forrige svangerskap og 1,5kg igjen fra dette, så en slankekur etter nyttår hadde vært flott jah!

Skrevet

Så moro!! Føler meg mer motivert allerede jeg :))

Har trøkket i meg godis hele helgen for å tømme skapene for julegodter, men kjenner jeg får dårligerer og dårligere samvittighet for hver bit jeg putter i munn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...