Gå til innhold

Noen som vil være med å gå litt ned i vekt i 2007 ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer!!

Jeg vil ned 7 kilo jeg og tenkte å begynne på en liten slankekur etter nyttår.

Ikke store greiene, men være litt mer bevisst på hva jeg putter i meg, ha lørdag som sjokoladedag og mosjonere litt mer. Har som mål å klare dette i løpet av 2-3 måneder.

Noen fler som har lyst til å være med?? Lager en liste med antall kilo som jeg fyller ut og kopierer hver gang jeg har veid meg (1-2 ganger i uka) og dere gjør det samme.

Da kan vi "kontrollere" hverandre litt også er det litt mer motiverende enn å bare gremmes på badet hver gang man har gått på vekta...

Tenkte å begynne tirsdag 2. januar med første tur på vekta.

Så når vi veier oss på morgenen da, så skriver vi bare inn et innlegg her på dib hvor vi f.eks skriver:

Startvekt xx kilo - Idealvekt xx kilo

Uke 1 - tirsdag xx kilo / fredag xx kilo

Uke 2 - mandag xx kilo / torssag xx kilo

Skjønner alle??

Håper dette kan være motiverende for oss som ønsker å gå ned litt i vekt etter fødsel :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jeg er med cat = )

Skrevet

HEI PÅ DU ! For en gla' melding ! Dette likte jeg ! Sjekk innlegget jeg la ut igår :

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7569172

Går jo ut på det samme, vi kan jo følge med hverandre via personlig melding ! Vet ikke om jeg har lyst å legge ut vekten kontinuerlig her, men gjerne for deg :P Hehe...

Blir spennende !

Skrevet

Ble visst lagra det.. hmm..

Jeg skal shoppe i april så da må nok 10 kg minst bort. Håper på å klare det !

Skrevet

Så bra at noen vil joine meg da :))

De som vil kan jo legge det ut "offentlig" mens de som ikke vil det kan ta det via personlig melding :))

Men husk at selv om man er litt flau over startvekta, så må dere jo tenke på hvor stolte dere kan være når alle kan se hvor mye dere klarer å gå ned da :)) *motivere-motivere*

Skrevet

He he... ! Jeg skal ned så mange kg jeg klarer frem til 1 juni ! Allerhelst 10 kg !

Skrevet

Uff her sitter jeg og oppfordrer til en slankeklubb for 2007 mens jeg propper i meg en skål med julegodter....

Skjønner dere, JEG TRENGER SERIØST HJELP!!!!!!

Er altfor glad i sjokolade og føler jeg for å gå meg en tur, så setter jeg meg ned til anfallet går over... Sukk.. jeg er håpløs altså!!

Har gått tur med vesla bort på senteret hvor jeg bor (ca 20 minutter hver vei) men bare for å belønne meg selv med en kake på cafèen der når jeg har kommet frem...

Skrevet

ja! jeg vil være med :) høres veldig motiverende ut! jeg er og sjokoholiker av verste sort... klarer ikke la være!! har lyst å gå ned 7-8 kg.

men hvor skal vi skrive inn resultater? på dette innlegget? eller skal vi lage en ny "slanketråd"?

fikk forresten gutt 14 august, på tide å bli kvitt litt oppsparte kilo...

Skrevet

Jepp dettan er jeg med på :-)

Skrevet

Jeg også!

Jeg klager og klager over vekta, men har enda ikke klart å gjøre noe med det på egenhånd. Fristelsene tar overhånd!!

Men kanskje det går med litt hjelp herfra?? Håpe, håpe. :)

Skrevet

Tenkte vi kunne lage en -Slankeklubben 2007- tråd hvor vi skrev inn resultater og sånn da :))

Skrevet

ja, da sier vi det sånn :) "slankeklubben 2007" da starter du den opp 2 januar? venter med å gå på vekta til da jeg.. hehe

Skrevet

Ja den blir startet da :)) Sitter å trøkker i meg alt godis vi har i hus jeg nå, for kan ikke ha noe liggende etter 2. januar:)) Kunne selvfølgelig gi det bort eller noe, men det har jeg ikke hjerte til :P

Skrevet

hehe, jeg og!! og litt brus.. fysjameg! da "ses" vi 2 januar!

Skrevet

Ser frem til dette jeg :-) Må få med om vi ammer eller ikke også??

Skrevet

ja, det kan vi jo også ta med! er jo en viktig del av slankeprosessen det :)

Skrevet

Jepp :-) For jeg tror at jeg hadde klart å gå fortee ned om jeg ikke ammet! Sikkert ikke alene der kan jeg tenke meg!

Skrevet

Mari81♡fikk Lukas 3/9-06♡ slenger meg med på den, jeg tror det samme, tror faktisk at ammingen holder kroppen litt tilbake !

Skrevet

Ja, og pluss at jeg spiser som aldri før. Blir liksom ikke mett! Det søtbehovet også! Men, men har heldigvis ikke gått opp siden fødselen :-) men saaaaagte ned :-/

Skrevet

Ja dette blir nok en bra gjeng ettervært : ) Gleder meg til endelig å komme i gang ! Er bare fem uker siden fødselen så jeg venter på den magiske 6. uka der man kan begynne å trene sånn smått : )

Skrevet

jeg vil også henge meg på:-)

Trenger å gå ned 7- 9 kg... hehe satt å spiste på en melkesjokolade mens jeg leste alle meldingene (trenger nok å bli motivert ja)

Det er 6 mnd siden ks og har ikke treningsforbud lengre (2 mnd siden legen sa jeg kunne begynne forsiktig å trene, og jeg har bare trent 4 ganger...hehe...hmm litt for forsiktig kanskje)

Ja hjelp jeg trenger å bli motivert, har tillogmed en orbitrek stående i gangen som jeg kjøpte for 2 mnd siden...

ser frem til å motivere og bli motivert:-)

Skrevet

jeg blir med jeg, nå har jeg adskillige kilo mer å bli kvitt så her må vi gå langsomt men sikkert. hvis dere skjønner. har 20 kg ekstra så kan ikke slanke det bort for fort for det er ikke bra. men et sunnere kosthold og mosjon er sunt. og da er grunnlaget for å lykkes der har jeg lært.

håper det er fler som meg som har en del å kvitteseg.

foresten jeg har en bok av hun maria thommasen som ser god ut i forhold til råd om kost ol. tenkte jeg skulle bruke den aktivt. skal jo amme også så må passe på at jeg ikke trener for hardt. med tanke på melka.

vet om noen som skulle på grete roede kurs for ammende. de kan jo kansje gi tips inne på denne tåden. håper vi alle når våre mål da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...