Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Kan plutselig bare vannet gå, uten at jeg får noe rier eller maserier først? Har termin i morgen, men har ikke kjent noe rier eller kynnere. Men føler likevel at det er noe på gang, at det presser ned i bekkenet. D er vel mest normalt at man får rier før vannet går?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Det er det mest vanlige, men JA, vannet kan plutselig gå...
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 ikke alltid har jeg hørt..noen sier de plutselig kjente at det var som om noen dro ut proppen i et badekar og vannet bare slpash om du skjeønner ..hihiih venter litt på at noe sånt også kanskje jeg også hihihi.. plopp!! det gikk vannet lissom..hihiih
bobby - nr 2 i juli Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hei. Jeg fødte for 8 dager siden. Fikk et lite forvarsel før vannet gikk, det begynte å lekke litt fostervann ca to timer før selve vannavgangen. Tok derfor et håndkle mellom beina da jeg gikk og la meg. Så plutselig fosset det ut (hodet var festet). Hadde ingen rier eller maserier først, og heller ikke flere kynnere enn normalt.
6Ymamma Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Detter forskjellig fra fødsel til fødsel.....vannet mitt gikk plutselig uten forvarsel...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 det er mest vanlig at man får rier før vannet går...kun 10% av fødende hvor vannet går først......... Jeg var en av de prosentene når jeg fikk datteren min...vannet bare gikk uten noen forvarsel...først to-tre timer etter kom riene..de ble sterke med engang på meg...startet rett på rier med 3-5min mellomrom..min første fødsel gikk relativt fort egentlig.. Men jeg regner ikke med at det blir likt denne gangen..regner med at det starter med rier denne gangen..har skikkelig mensmurringer, kynnere og maserier om dagen..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 men går ikke slimproppen før vannet? eller har jeg misforstått helt? trodde liksom slimproopen var en slags forvarsel på at nå kan vannet gå når som helst..?? og at vannet ikke går før proppen er ute..(??)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 hei igjen...hos meg gikk det ingen slimpropp før vannet gikk...men nå kan det hende at den hadde det, men at jeg ikke fikk det med meg..var første gangen da så jeg fulgte vel ikke like godt med på ting som jeg gjør nå...slimproppen trenger som sagt ikke å være blodblandet..jeg tror slimproppen min har gått nå..det var den slimklumpen..gjennomsiktig gul..men jeg vet jo ikke hundre prosent heller da
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2006 Slimproppen har gått for en uke siden hos meg da, Nå føler jeg at vannet kan komme når som helst, men har ikke hatt en eneste rie. Viss riene kommer etter at vannet har gått da, tar det lang tid før fødselen er i gang?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Er ikke så mange som registrerer at slimproppen går tror jeg, det sa hvertfall JM mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå