Gå til innhold

Blir underlivet noensinne normalt igjen??


!Mia!

Anbefalte innlegg

Etter x-antall korssting etter klipping og tang.. så følses det så vanvittig fjernt at man skal bli normal igjen der nede...

 

Kan jeg noensinne ha sex igjen, hehehe???

 

Føler at kroppen har fått rundjuling.. Bekkenet streiker og underlivet er heller ikke på topp. I tillegg fikk jeg brystbetennelse (som jeg har massert vekk i varmt vann).

 

Noen... fortell meg at det blir bedre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer virkelig på det samme - det kjennes ikke ut som om det kan bli normalt igjen akkurat nå, men det gjør nok det... Gleder meg til å kunne sitte normalt og gå uten å føle at jeg har en spikermatte mellom beina.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble mitt etter 1. mann, så jeg regner med at det blir normalt igjen nå også.. har ikke fått noen klager av guben ;)) hehe

 

-men husk å gjøre knipeøvelser!! (VELDIG viktig!!)

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det blir bedre! :-) - selv om det noen ganger kan ta litt tid... Sånn sett var det godt å slippe akkurat den biten med ks.. men jeg har fått andre problemer som gjør at det nok ikke blir noe sex på en god stund enda.. Men føler meg ikke akkurat så sexy anyway.. Er mer en melkemaskin, føler jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebutikken! *ler*

- veldig passende navn, det ja, hihi :-))

 

Guttene her syntes så synd på minsten som kun får pupp i julen og ingen andre godsaker. Men så begynte de å kalle det julepupp, og da var det liksom ikke så ille lenger, mente de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...