Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært her inne å tyvtittet en del ganger. Regner med å komme inn her til dere for fullt etter hvert.

Jeg har en enzym defekt på binyrene . Og pga det er jeg altfor overfølsom mot androgener. Men jeg ligger ikke mye over normalen så gynekologen min synes det var rart at jeg verken har el eller tr.. Jeg har ikke pcos. Det ble ganske fort utelukket. Er det noen som har det samme som meg?

Jeg har SÅÅ mange spørsmål når det gjelder ivf.

.

Hvor stor sjangse er det for at man blir gravid til slutt?

Hvor mye koster det i det offentlige i forhold til en privat klinikk.?

Er det noen som har behandling på Hauksen?

Hvordan opplever dere dette med ivf?

Håper alt klaffer for dere alle snart!! Vi slitere må ALDRI miste motet! Som regel ordner det seg til slutt:-)

Oisann... dette ble langt.. Ha en fortsatt grei dag!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7579976-hei-p%C3%A5-dere-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit.

Jeg holder til med mitt andre forsøk på Riksen nå. Har begynnt med spray og har masse bivirkninger. Har ca 1 million mauer i kroppen føles det som, mye hodepine, kort lunte...... Men hva gjør man ikke....:-)

Jeg kan ikke svare deg på de andre spm dine, men det er det som er så bra med dette forumet at noen somregel vet.

Lykke til.

hei , les litt på ivf.no eller fertility.no så får du svar på endel spørsmål :D

i det offentlige betaeler du opp til 15000 for 3 forsøk ,mens det er litt forskjellige priser i det private, men vet det koster myyye mer der altså..

håper dette hjalp litt!

velkommen hit

Heisann, og velkommen hit.

Det sies at ca 70 % er gravide i løpet 3 forsøk. Det er jo gode sjanser med tanke på at ingen av oss klarer det på egen hånd( eller har små muligheter for å greie det uten hjelp).

Jeg er i gang med mitt første forsøk- midt i rudingen nå. Jeg har vært så heldig og ikke hatt noen bivirkninger på spray, sprøyter eller noe.

Det er med andre ord veldig individuelt hvordan man reagerer på medisinene.

lykke til.

klem.

ps. Har hørt veldig mye bra om Hausken. Vi holder til i Haugesund, og om ikke de 3 forsøkene der virker, går vi rett til Hausken:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...