Hilsen Aud Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 har IKM denne helgen.. og i det ene øyeblikket verker det i puppen så jeg blir helt overbevist om at det må være noe på gang. I det neste øyeblikket føles det som om mensen kommer snart og da tenker jeg at jeg aldri kommer til å få barn. Klarer liksom ikke å så for meg megselv gravid eller som mor.... Og så er det oppover igjen og "ja, der - var ikke det en skikkelig rar følelse i eggstokken?" og så er det ned igjen..... Flere som opplever perioden mellom EL og IKM som en real bølgedal??
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Ja! AKKURAT sånn har jeg det og..... Tenker på akkurat samme måte som deg, det er megaslitsomt! Sitter her nå og griner litt, lurer på om jeg aldri skal få lov til å bli mamma, men for to minutter siden var jeg kvalm og fikk et sånt sug i magen fordi jeg var sikker på at det var noe der..... Men jeg har ikke IKM før til neste helg jeg da, så det er vel uansett litt tidlig å merke noe som helst... Men humøret mitt er MERKELIG..... Ganske irriterende i grunn.
Hilsen Aud Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 det verste av alt er at man ikke kan gjøre noe fra eller til uansett? terningen er kastet for å si det sånn- Men likevel bruker vi så mye tid og krefter på å tenke og bekymre, og tolke og sjekke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå