Gå til innhold

Noen som har en bra babysitter og anbefale?med lang levetid...(samme som skravla)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gammle har tatt kveld...

Skrevet

philips sine er vel veldig bra=D

vi har den som viser rom.temp er lys i, musikk osv! den kostet ca 1300

men er verdt pengene da..! syns den er kjempebra, og er ikke skurring i den eller noe, fine klare lyder=)

kjøpes på elkjøp

Skrevet

lurer på dette selv, men kan iallefall si hva jeg IKKE anbefaler og det er phillips sin til rundt 500-lappen på clas ohlson. Kun 2 kanaler på den og vi får inn hele nabolaget...

Skrevet

Huff, jeg trodde først HI mente et meneske jeg da - menneskelig babysitter. LOL! Er det mulig å være sløvere...? :P

Skrevet

jeg har også phillips sin med musikk og romtemp. Er meget fornøyd. Minuset er at den spiser batterier, men det gjør nok alle. Et annet minus er at babyenheten er en stor "klump", skulle gjerne sett at den var mindre og mer plasseringvennlig. Bortsett fra det er vi kjempefornøyd :)

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv mamman til Mie

Kjempe fornøyd!

bruk oppladbare batterier i den det er mer økonomisk enn engangs

Brukt den lite sånn med plassering men skjønner hva du mener men her legges den eventuelt i vognen og fungerer kjempe bra

Skrevet

Jeg kjøpte den med rompt og musikk i går. Jeg fikk beskjed om at den ikke måtte legges direkte i sengen/vognen pga radiobølger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...