kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Min gammle har tatt kveld...
Klippskare Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 philips sine er vel veldig bra=D vi har den som viser rom.temp er lys i, musikk osv! den kostet ca 1300 men er verdt pengene da..! syns den er kjempebra, og er ikke skurring i den eller noe, fine klare lyder=) kjøpes på elkjøp
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 lurer på dette selv, men kan iallefall si hva jeg IKKE anbefaler og det er phillips sin til rundt 500-lappen på clas ohlson. Kun 2 kanaler på den og vi får inn hele nabolaget...
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Huff, jeg trodde først HI mente et meneske jeg da - menneskelig babysitter. LOL! Er det mulig å være sløvere...?
Elimie :-) Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 jeg har også phillips sin med musikk og romtemp. Er meget fornøyd. Minuset er at den spiser batterier, men det gjør nok alle. Et annet minus er at babyenheten er en stor "klump", skulle gjerne sett at den var mindre og mer plasseringvennlig. Bortsett fra det er vi kjempefornøyd
Herkules Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Som om jeg skulle sagt det selv mamman til Mie Kjempe fornøyd! bruk oppladbare batterier i den det er mer økonomisk enn engangs Brukt den lite sånn med plassering men skjønner hva du mener men her legges den eventuelt i vognen og fungerer kjempe bra
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2006 Jeg kjøpte den med rompt og musikk i går. Jeg fikk beskjed om at den ikke måtte legges direkte i sengen/vognen pga radiobølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå