*littlå* Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 på tirsdag. Noen som vet om det er normalt og ha med den kommende far også?? Er 1 gangs, og gruer litt for å reie inn alene på dette. Vet det bare er papirarbeid, men alike vell.. ;-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Innskrivinsgssamtale??? På sykehuset eller???
*littlå* Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 jepp. Er visst for å slippe dette hvis fødselen går veldig kjappt..
Nesly Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Heia! Jeg skal også føde på SUS, og var på innslrivingssamtale der for noen få uker siden. Har termin 18.januar. Jeg tror en får innkallelse for innskriving på føden ca en mnd før termin. Det er egentlig bare papirarbeid ja. De skriver inn navn og opplysninger om deg, husk å ta med svangerskapsjournalen, (de tok en kopi av min der). Jeg hadde med samboeren, syns det var veldig greit å ha han med, så får jo han sett hvordan det er der, og ta del i det han også. Om du ønsker å føde på fødeloftet skal du til egen innskriving der. (Du må selv kontakte dem om du ønsker å føde der:)...) Lykke til
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 oki... aldri hørt om det før, så kan dessverre ikke hjelpe deg!!! Men hvis det bare er papirutfylling så trenger jo ikke pappaen være med, hvis ikke det er noe han skal skrive under på da. Ring å hør med de vel...
Nesly Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Ja, det er som du sier, for å spare tid om du skulle komme inn veldig raskt, så slipper de papirarbeidet mens du har rier liksom... De spør også (spurte meg hvertfall) om jeg hadde noen tanker rundt fødselen, snakket litt om smewrtelindring, osv...Si fra om du ønsker badekar, da skriver de det på "kortet" ditt!
Doronia Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Heisann:) Min samboer og jeg var der ca en mnd før termin, som tidligere sagt her, så gjør en jo d i tilfelle fødselen går veldig fort, så slipper en å stresse med alle papirene. Ta med gubben du, kan være litt greit, de spør om div sykdommer i begge familiene, så da slipper du å tenke på han sin side også.
*littlå* Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2006 Takker for svar. Jeg fikk beskjed av jordmor å ringe dem selv. Så jeg gjorde det idag. Regner med det er den vanlige føden jeg har snakket med.. Tror ikke jeg tørr fødeloftet første gang.. Tror jeg satser på å ta med gubben som moralsk støtte:-) kan jo være greit at han vet hvor føden er også, når den tid kommer. Møter jeg bare direkte på avdelingen da? Det sa de ingenting om når jeg ringte. . Og jeg glemte selvfølgeligt å spørre..
Nesly Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Ja du/dere stiller direkte på fødeavdelingen. Det er egne sitteplasser rett utfor "skranken" der dere venter, (venteplass for journalinnskriving tror jeg faktisk det står) så kommer de og henter dere inn. (Det gjorde de hvertfall med oss)
Mamman til M&E Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Hei! Jeg skal også føde på SUS men ikke før i mars. Betyr det at alle som skal føde der får innkalling? Har ikke hørt om det men det høres jo greit ut da.
nourateadni Skrevet 29. desember 2006 #11 Skrevet 29. desember 2006 hmm, skal vel og føde på SUS, men har ikke fått innkalling.. har termin 3 januar, veldig snart med andre ord.... må jeg ringe selv kanskje for å bli skrevet inn? hørte rykter om at sykehuset ville kalle meg inn, men det har de ikke gjort..
Dutchmamma Skrevet 29. desember 2006 #12 Skrevet 29. desember 2006 Til nourateadni: Tror man får automatisk inkalling hvis du hadde UL der. Annerledes blir man bed å ringe i uke 36 for å avtale.... Litt seint for deg det! Bare ring med de og hør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå