Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hvor krise er det om ungen kommer i 06? Tar dere det tungt? Litt surt å føde søndag klokken 23.. Luksusbroblemer, det er det vi har )
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Klart det er et luksusproblem...men når det først er sånn at vi har timet termin så dårlig, så er det nå greit om de holder seg inne til over nyttår syns jeg!
Pølsa Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 For min del må han gjerne komme når som helst - nå bryr jeg meg ikke om det blir 06, må jeg si....er to dager siden termin, og jeg begynner å bli rimelig lei, kjenner jeg...
åsså jeg da :=) Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 har termin i mårra, men han er hjertlig velkommen når som helst er han yngst i klassen og blir 18 sist har han iallefall noen å gå på puben med når han endelig er gammel nok:)
Prinsen og jeg Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Kjempe krise! Neida, jeg tenker som så at jeg håper han ikke kommer før 07. Men hvis han nå insisterer på å komme i 06 så får han heller gjøre det da, men da skal han ikke komme til meg og klage når han blir eldre for jeg hadde ikke noe med det å gjøre )
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 jeg synes det er kjempe dilemma...vil så gjerne bli ferdig nå, men samtidig er det jo bare noen dager igjen så blir det 07 barn...ambivalent....men avventer sex slik at vi ikke provoserer frem noe iallfall..men skulle kanskje tenkt på det for 9 mnd siden
___ Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Det betyr veldig lite. Jeg hadde termin 1. juledag og er bare glad jeg slapp å føde på julaften. Om ungen blir eldst eller yngst i klassen osv har ikke så mye å si. Det kommer mer ann på hva slaks unge du får hva som vil bli det beste.
Ella&jeg Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 har termin 1/1, men ingenting som tilsier at noe skulle være på gang ennå.. er likegyldig til hvorvidt det blir 06 eller 07..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Ingen krise, men håper den kommer i 2007 likevel. 17 dager igjen til termin nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå