kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 begynner å tro på at det er det som kanskje skal skje her jeg........ venter ,og den ligger og ligger ,stikker og murrer og jeg hakke det mye greit....... ventingen skulle jeg klart men så er det bekkenløsningen og prolapsen i ryggen + halebeinet jeg kankk for et par mnd siden da som gjør hverdagen hardere .....og vondere. noen andre som sliter med venting på mulige nyttårsbarn??
Søte små Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 JA !! Termin i dag. Vondt i går, men rolig igjen i dag. For min del nå så håper jeg det drøyer noen dager..... Når den ikke ville ut før julaften, kan den liksågodt bli en tidlig 2007-modell ! :-) Har fått rett rundt termin de to andre gangene, så jeg tror vel egntlig ikke at jeg kommer til å gå så lenge over denne gangen heller. Lykke til ! Kanskje det blir et nyttårsbarn på en av oss !
Pølsa Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jeg hadde termin for to dager siden, og har nå begynt å innstille meg på at han kanskje ikke kommer før over nyttår (grøss....enda flere dager med venting....). Har mye vondt - bekkenløsning som gjør at jeg nesten ikke har sover de siste månedene, og mye mensmurringer, men ingen rier av noe slag. Jeg har født to ganger før - første gang gikk jeg ei uke over termin, andre gang bare to dager, så jeg hadde liksom regnet med at han skulle komme rundt termin denne gangen. Jeg er klar over at det ikke regnes som overtid før det har gått to uker over termindato, men det føles uhrvelig lenge til akkurat nå.... Vi får bare prøve å se fremover og glede oss over hver dag som går.
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 termin om 4 dager, fikk modningsakupunktur i går og da fikk jeg menssmerter og vonde kynnere noen timer inatt, men idag er alt som før...fødte en uke før termin sist, så trodde liksom jeg skulle gjøre det denne gang også...vente vente..
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Har termin i morgen jeg, tror kansje d skjer på nytt års aften. Har ikke hatt noe rier eller kynnere enda, men føler meg ganske klar.
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 lykke til ,til alle dere andre også da ..vi får skåle med litt cahmangebrus på nyttårsaften og ta livet med ro tenker jeg!!
Lillypia Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Termin i går, og håper også på nyttårsbarn. Ingen tegn til noe som helst ennås å går bare og venter:)
3guttsmamma;) Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Hadde termin for 10 dager siden jeg da... Ble strippet igår,og idag litt over 14 gikk slimproppen... Håper han kommer snart...
2- barns mamma Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 ja har termin om 4 dager.har nå gått noen dager med mase-rier.så håper egentlig at noe skjer snart.men prøver å knipe igjen til etter kl.tolv på nyttårsaften...
Vigdis83 Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 jeg har term.nyttårsaften.......håper jge holder til 2007. hodet har festa seg o jeg er 2dre gangs så d blir noen spennende dager fremover.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå