Gå til innhold

elektrisk pumpe.. hvem er best??

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan ikke nabefale merke utfra erfaring, mn anbefaler dobbeltpumpe - da sparer du og tid. Sjekk ut ammehjelpen.no - nettbutikken der selger en som skal være bra - reklame for ammehjelpen dette da - kjøper du den - støtter du og en god sak... ;-) )

Jeg har erfaring med en stk avent håndpumpe, ble lei det gamle rukkelet, og kjøpte Medela mini electric (drøye 700kr på apotek). Er veldig fornøyd med den. Det er den enkleste/minste av Medela sine pumper, laget for moderat bruk. Det som er så fint med den, er at den tar både batterier (2 stk vanlige) og strøm. Da jeg hater alt som har ledninger er batteri supert, blir så mobilt! Den passer også fint nedi en veske på fest;) Også er det svært lett å holde pumpe-tingen ren, mye færre kroker og kriker enn Avent.

Kjenner ei som helpumper, og hun har en stor dobbel sak som koster et par tusen, men hun pumper jo mange ganger om dagen... De beste er sikkert de litt store og dyre, men for min del så jeg an hvor mye penger jeg ville bruke + hvor mye jeg skulle bruke den. (ca 1 gg pr dag)

anbefaler medela swing på det varmeste

har også prøvd electricen, den bråker endel mer enn swingen, også er batterikapasiteten mye lavere.

med en swing- koster mer- ca 1100,-, kan man pumpe mange ganger uten at batteriet blir svakt. den er også for strøm.

enkel og ha med seg, støyer lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...