Gjest Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Midt i jula er det ikke lett og hanskes med sterke følelser som kommer når de vil! Har bedt om hjelp på helsestasjonen etter mange og grundige runder med meg selv og samboer. Det er bare det at senteret de snakket om der, krever legehenvisning. Så nå må jeg til fastlegen og gå igjennom alt sammen en gang til. Atpåtil har fastlegen min perm. så jeg må snakke med et fremmed menneske! Angrer bittert på at jeg ikke snakket med psykolog på sykehuset. (fødte i uke 27) Skal ikke være lett å få hjelp nei!
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Det systemet skal ikke være så enkelt, nei!:-/ Har selv venta på ordentlig hjelp i over et år nå! Men jeg får det visst i januar nå, og jeg håper inderlig at jeg har blitt henvist til riktig plass nå! Tror du det er for seint å spørre etter psykolog på sykehuset nå? Fødte du 2. august i år? Det finnes telefoner der du kan snakke med noen, og så har jeg hørt om ei som oppsøkte poliklinkk selv, og da gikk det fort å få plass. Så finnes det private psykologer og psykiatere en kan snakke med, men hvis en vil unngå venteliste så er det høy timepris. Håper i alle fall at henvisningen fra legen går igjennom fort! I mellomtida har du oss her på dib/bim!:-)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for svar! Har kommet meg igjennom jula, med mye støtte fra samboer, har vært endel tårer om natten, da snuppa er mye syk. Skal inn på poliklinikk med henne i januar en gang, så jeg tenkte jeg skulle høre med dem da. Orker ikke helt å bestille time til fastlegen nå. Fødte i 2006 ja, hun kom tre mnd for tidlig, og har i etterkant fått prematur astma. ekstra mye bekymringer, og jeg synes at det er så urettferdig for lille snuppa som sliter så mye. Hun har jo ikke bedt om dette....
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Uff...høres ut som mye styr. Bra å høre at du får støtte fra samboeren din...det har mye å si. Er jo ikke bra når barn sliter så mye...får dere noen form for avlastning? Er ikke bare bare å passe på et barn, og når det i tillegg er sykt blir det jo ekstra vanskelig. Håper snuppa blir bedre, og det fort! Er som sagt bare å skrive her på forumet hvis det er noe...det og skravlesida har vært til hjelp for meg! Godt nytt år forresten!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå