Gå til innhold

Er det mange som tar trankapsler? Jeg blir kvalm bare ved tanken..

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å være flink og har tatt to kapsler nesten hver dag. Men jeg gruer meg til å ta de og etter jeg har tatt de føler jeg meg kvalm, selv når jeg ikke kjenner transmaken.. Har så lyst til å slutte å ta de...

Fortsetter under...

jeg tar ikke tran.. men jeg tar de som heter "Gravid" de inneholder vel alt man trenger av vitaminer og mineraler tror jeg.. Kanskje de hadde vært noe i stedet? Jeg blir ikke kvalm av de i allefall, og jeg har vært sinnsykt plaget med kvalme..

Hei Sonia

Jeg tar ikke tran, men omega3 i form av Triomar Kvinne. Tro det eller ei, men disse har mint-smak og er helt uproblematisk å fordøye. Kan anbefales.

Hadde du en fin julefeiring i Colchester? Ble familien overrasket over nyheten?

Min svigerfamilie synes det var en veldig hyggelig overraskelse. Det blir første barn i familien siden samboer selv var liten. Og nå nærmer han seg 38 så det er jaggu på tide! Det er deilig å nå endelig være offisiellt gravid!

Hm, jeg tar faktisk både Gravid og Omega 3 (de sa på apoteket at kombinasjonen var ok) siden jeg spiser lite fisk.. Jaja, får vel kjempe videre med de en stund (gulp).

SusieQ, vi hadde en fin julefeiring i Colchester, men litt mer hektisk enn jeg liker med familieselskaper og mye larm og leven. Jeg oppdaget raskt at den slags gjør seg bedre gjennom en jevn alkoholrus, og den kunne jeg jo ikke ha denne gangen.. Svigermor ble glad, men ikke i ekstase slik vi hadde trodd. Hun var faktisk litt skuffet over bryllupet vårt som blir utsatt på ubestemt tid.. Og da min kjære hintet frampå at kanskje jeg var litt ekstra sliten nå så fikk vi så ørene flagret: Nei HUN hadde da aldri tid til å være syk den gang HUN var gravid nei... så sympati og kjærlighet må jeg nok få hos min egen familie :-) Men min svigermor liker mer håndfaste ting så hun blir nok mye mer excited når det nærmer seg!!

Jeg tar noe som heter MUMOMEGA som har både omega 3 og 6. Er beregna for gravide og ammende. Fås kjøpt hos helsekost. Er ganske dyrt, men slipper iallefall den transmaken. Dette er kapsler.Tror jeg har sett reklame for de her inne ett sted.

Tar i tillegg vitamintilskudd som heter Gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...