cecci79 og Robin Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 har bestillt time på 3 d ultralyd i oslo i neste uke. gleder meg masse til å se bebien igjen, men er jo litt spent også da! noen som har vært der, og kan fortelle meg litt om hvordan det var? takker..
mammatør Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hei Var på 3d ultralyd i uke 28 og det var så flott! Først var det vanlig hvor legen gikk gjennom det medisinske aspektet (mål av diverse ting og så tittet han på overleppen for å utelukke leppe gane spalte) og så klikket han over på 3d og der lå poden og gjemte seg bak en arm. Han sov og vi fikk ikke vekket han (B-menneske sa legen, hihi) men det var allikevel veldig fint, absolutt verdt pengene. Vi fikk et par bilder og to videosnutter på en CD som vi har tittet på mange ganger i ettertid. Gled deg! Jeg syntes i allefall det var kjempemoro.
cecci79 og Robin Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 takk for svar. hørtes jo kjempe gøy ut. skulle en tur til oslo aliavel, så da måtte jeg jo bare ringe å høre om de hadde ledig time. og det hadde de jo:) gleder meg til 3/1. wii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå