Gå til innhold

Pliis hjelp meg ... Ang. blødning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går kveld kom det pittelitt blod når jeg var på do.. det var ikke mye.. jeg har ingen smerter eller noe... og ikke blødd noe i det hele tatt i etterkant.. det er ca 16 timer siden. Bør jeg gå til legen? Håper dere kan hjelpe meg.. er livredd for MA, men da hadde jeg vel blødd mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sikkert ta det helt med ro. Veldig mange blør litt under svangerskapet uten at noe er galt, men jeg skjønner godt at du er bekymret. Er selv 5+5 og har hatt ei lita blødnig. Dro til legen rett etterpå, har hørt at man skal det ved blødning uansett, og er henvist til innvendig UL. Gynekologen ville at vi skulle utsette UL til jeg er 7 uker på veg fordi det da ville være lettere å se med sikkerhet om alt var bra el ikke. I ditt tilfelle vil de kunne se det nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jeg som skrev innlegget ovenfor: Jeg dro til legen og pratet med han... siden jeg hadde så liten blødning ( det var ikke mye) og at alle prøver var normale.. ble jeg sendt hjem med beskjeden å ta det helt rolig.. ingen jobb eller noe på 3-4 dager.. jeg fikk ingen ul..

Legen mente på at det antageligvis var livmoren som hadde revnet litt..noe som var helt normalt hvis den vokste fort. Jeg er 10+1 på veg og det viser allerede på meg.. derfor var han nesten sikker på det var det som var skjedd...

Jeg ble roligere av den legetimen.. men skulle selvfølgelig ønske å få en ul... har ikke råd til å ta det privat heller..

Har ikke blødd noe siden, så satser på at alt er bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...