Gå til innhold

Til dere som vet kjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hva blir det???

Selv venter vi en liten gutt.

Er i det nysgjerrige hjørnet idag... blir jo artig å se om det stemmer når nurket møter verden..;-)

Skrevet

Vi var på ul i går, og der trodde de det var en gutt:)

Skrevet

Hei hei.

Vi og var på ul i går, ser ut som det blir ei lita tulle c",)

Skrevet

Vi så klart og tydelig 3 prikker i skrittet på babyen vår da vi var på ul. Nesten som 3 erter på en rekke. Jordmor sa dette var karakteristisk for jenter, men at hun aldri turte å love noe eksakt!

Håper på jente, da jeg har en gutt på 8mnd fra før.

Skrevet

Vi var på UL i går og der var tuten tydelig :o) så her blir det gutt.

Skrevet

Hei!

Jeg får gutt. Kjempeglad for det, for jeg har ei jente på 1 år fra før. Morro med en av hver. Det var ingen tvil om at det var gutt da vi kikket på UL.

Skrevet

Jeg får en prinsesse :)

Skrevet

Jeg får med 99% sikerthet en gutt til:) Har fra før en gutt og en jente:)

Skrevet

Gutt fikk vi beskjed om på ul. Hadde trodd det hele tiden selv også da, så ble ikke så overrasket. Har jente fra før og skal kun ha 2 stk, så passer bra :)

Skrevet

Vi venter en veldig lite flau gutt! :-) Han viste fram alt han hadde på UL, hehe... Så det var visst ingen tvil!

Skrevet

Var på UL 14 desember, og legen trodde det var ei jente..

De fleste i familien min synes jeg har fått en "karakteristisk jentemage", men det gjenstår å se :)

Skrevet

Her ser det ut som at det kommer ei lita jente! Blir spennede å se om det stemmer! Skal på ny UL nå i januar:)

Skrevet

Vi var på ultralyd 14 desember, og fikk beskjed om 90% sannsynlighet for at vi får en gutt...

Skrevet

Vi får ei jente, har termin 16. mai!

Skrevet

Jeg var på UL i desember, åh typisk så lå navlestrengen i veien så jordmora kunne ikke se hva det blir.. Men jordmora som jeg går til ellers sa hun trodde det blir jente når hun hørte hjertelyden, for hun mente at hjertelyden var så høy åh at jenter har høyere enn gutta..

Skrevet

I følge ul er det en lillebror som har bosatt seg inni magen min!

Skrevet

Jeg får en jente til, har en jente på 3 års som ble veldig gla for det.

Skrevet

Vi venter en liten Hermann i mai. Hadde litt trua på at det ble en gutt før vi var på UL så det var ikke noen overraskelse he he

Skrevet

Var på UL 2\1 og jordmor så tydelig at det var en gutt. Stemmer også iflg det kinesiske fødselskartet

Skrevet

Jeg har en liten prins i magen :o)

Har vært sikker på at det er en gutt fra dag 1, så jeg hadde bare guttenavn klart. Nå gjenstår det bare å se om min lille prins kler navnet jeg har plukket ut, eller om jeg må finne et annet...

Skrevet

Litt misunnelig på dere som vet kjønn! Vi vil så gjerne få greie på det, men lille krypet i magen nekter å samarbeide. H-n poserer nydelig på UL og viser "alt" unntatt de intime kroppsdelene. Er det flere som ikke vet kjønnet på nurket??

Skrevet

Min lille hybelboer er også en gutt :o)

Skrevet

Jeg venter også en gutt i følge ultralyden:) Min egen lille prins! det blir så fint!:) Det stemmer med gutt i forhold til det kinesiske fødselskartet og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...