Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Del Skrevet 29. desember 2006 Min mor heter Bjørg. Svigermor heter Inger. Min mormor het Ingerbjørg. (mormor er død) Har så lyst til å kalle opp nurket mitt etter 3 fantastiske mennesker. Hvis det blir jente da.. he he Min far heter Kåre Svigerfar keter Ole. (han er død) Hvis det blir gutt. har jeg lyst til å kalle den opp etter disse fine karene.. Ingen i fam. vet dette da. Og dette blir det aller siste barnebarn i begge fam. Og ingen barn er oppkalt etter noen i fam. tidligere. Men passer navnene sammen? Ja, nå spør jeg ikke om dere LIKER navnene.. For det bryr jeg meg filla om egentlig.. Er mer nysgjerrig på om de passer sammen. De gjør det når jeg sier de.. Men vet jo ikke om andre mener det.. Kan liksom ikke spørre noen her, siden det skal være hemmelig en stund til.. Hjeeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Del Skrevet 29. desember 2006 Tror jeg hadde droppet R`en i Ingerbjørg, sånn at det hadde blitt Ingebjørg, hva med Kåre Olai, Ole Karsten, Ole Kåre... Vet ikke helt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Del Skrevet 29. desember 2006 Mmmm Var nok en trykkleif på guttenavnet ja.. Sorry. Tenkte på Bjørn Kåre først. Men har byttet til Ole Kåre pga begge bestefedrene. Vet ikke helt med Ingebjørg. Men kanskje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2006 #4 Del Skrevet 29. desember 2006 Ingeborg da? Eller Karola? som en slags oppkalling av herrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. desember 2006 #5 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg hadde også droppet r'en slik at det ble Ingebjørg, evt Ingeborg. Ole Kåre blir litt rart når jeg sier det, litt knotete om du skjønner. Hva med Ole Karsten? Eller Kåre Olav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #6 Del Skrevet 29. desember 2006 Eller triks litt:) Bjørn Kåre og Inger Olea:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #7 Del Skrevet 29. desember 2006 Eller Bjørn Ole og Inger Karine/-a, Inger Katrine, Inger Kristine, Ingrid Kristine, Ingrid Karine, Ingvild Karine, Ingvild Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #8 Del Skrevet 30. desember 2006 da jeg var liten var dt en pøbelunge som hette bjørn kåre, derfor liker jeg ikke dt navnet. men jeg syns de to navnene, kåre og bjørn, passer sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone35 =0) Skrevet 30. desember 2006 #9 Del Skrevet 30. desember 2006 Bjørg Inger er jo fint. Og Bjørn Ole. Ole Bjørn går også an. Kåre og Ole er litt vanskeligere å sette sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. desember 2006 #10 Del Skrevet 30. desember 2006 Ville tatt Ingebjørg og Bjørn Ole. Altså ikke IngeRbjørg. Får desverre ikke noe jeg liker ut av Kåre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebs Skrevet 2. januar 2007 #11 Del Skrevet 2. januar 2007 Men for å svare på noe du spurte om:Jeg synes navnene passer kjempefint sammen! Det er staute og gode navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå