Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Når skal far gi mor fødselsgaven?
Maisie Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Finnes vel ingen fasit på det? Når det passer, antakelig. Spørs jo hva gaven er også, da. Kanskje ikke med det samme ungen har ploppet ut, men på barsel eller noe? Noen venter kanskje til og med til de er hjemme?
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Det lurer jeg også på. Nå har det gått drøye to år, og jeg venter fortsatt
Stikkan Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hahah. Venter du fortsatt? Kanskje på tide å innse at du ikke får noe Skjønner ikke helt hvorfor man skal få fødsels gave jeg. LillaGumman, savnet du en gave etter at du hadde født?
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Er vel litt som med morgengave, tenker jeg, litt forventet....Må legge til at jeg fikk foreldrene mine til å snike inn en flaske konjakk på barsel (vi hadde enerom...) så han fikk en liten seiersslurk av et lite kjipt plastbeger vi fant... Venter ikke lenger, håper bare på noe nå i februar...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Når han føler for det tenker jeg. Etter alt har roet seg litt og det bare er dere 3. Jeg tviler sterkt på at jeg får noe, det hadde jo vært hyggelig men er ikke noe must. *håpe håpe* hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå