TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hei! Har sendt forespørsel til nestle, Hipp og Småfolk om å få tilsendt vareprøver. Noen andre som har gjort det og fått tilsendt? Fått svar fra Hipp, men de hadde ikke.. skulle få noen matskjeer i stede.. Er det noen flere jeg kan sende mail til å "tigge" etter prøver ? Må jo få med oss det vi kan:-)
yasmina Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Nei, det har jeg ikke gjort, men du bør sende til Holle også. Dem har også smaksprøver for jeg har fått av dem på en butikk en gang
TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Har du en adresse i norge der? Eller vet du hvem som har det i norge? Finner bare adresse i Australia...
Hoppetussa Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk ingen smaksprøver, matskjeer fra Hipp, cd og bok fra Nestle og ingenting fra Småfolk, for de "hadde ingen smaksprøver" - rart, for jeg har fått to pakker smaksprøver ved to anledninger! :S
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk skjeer fra hipp, grøt fra småfolk og nestlé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå