Gå til innhold

Gulping?????


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Er det flere som har en baby som gulper??

Jakob har begynt å gulpe mye i det siste....... nesten etter hver gang han har fått mat :-/ og noen ganger gulper han MYE....

Han kan også gulpe en time etter han spiste..... huff, jeg blir litt bekymret jeg... er det vanlig at de kan gulpe mye og lenge etter de har spist??? noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her gulpes det også etter hvert måltid.. noen ganger MYE her også!!

da skal han ha mer pupp... han er veldig glupsk av seg tror jeg.. hehe

det hender at han gulper en stund etter at han har fått mat også..

det er litt opp og ned.. tror det er normalt..

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har en skikkeli gulpesnupp! Ho gulpa mye tel vanli men i dage ho besett!!! Æ gjør ikke anna enn å tørk gulp... må snart bad ho, førr ho stinka gulp!!!

 

Men så længe d kommer ok mængda ut i andre enden, e d ikke nå å bekymmer sæ førr... bærre å tørk i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask gulper også etter nesten hvert måltid, noen ganger lite og noenganger MYE.Dessuten gulpes det noen ganger lang tid etter siste måltid. Jeg tenker at det er sånn som skjer når de overspiser, jeg. De har jo ørsmå mager som umulig kan ha plass til all melken... Dessuten slo jeg det opp i Gro Nylander-boka, og der sto det at gulping etter hvert måltid er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina gulper også ganske mye til tider...og det kan også ta en times tid før det kommer opp igjen. Jeg ble også litt bekymret fordi jeg synes det var så utrolig mye som kom innimellom, nesten så jeg heller ville sagt at hun spydde, istedenfor gulpe...men på helestasjonen sa de det var helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gulping her åsså, det e liksom den siste uka at ho e bynt me det...Men ho sluke jo maten her...E ganske mye melk som kommer når æ amme, ho har av og tell problema me å få svelgt ned alt stakkar...

 

Trur gulping e ganske normalt ja, det e ikkje fullt før det renn over:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt å høre det ikke bare er Jakob ;) ja, sånn med etterfylling er det her også, men da er det som oftest tomt hos mammaen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gulpes det og.Igår kom det så spruten sto ut av den lille munnen.. Mammaen måtte dusje og lille Carina ble badet av pappaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...