Gå til innhold

noen tanker fra meg!!

Anbefalte innlegg

tenkt masse på dette i julen, rart at leger kan si at når en har to tette eggeledere kan en ikke bli gravid uten ivf.

det er jo greit, men så hører man jo stadig om de som faktisk blir gravide om de har det. det betyr jo at det faktisk går ann, jaja da er vel ikke alt håp ute da frem mot 1 forsøk i løpet av sommeren:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7578754-noen-tanker-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lillekylling,

hvis man har helt tette eggledere, og det gjelder begge to, så kan man faktisk ikke klare å bli gravid uten ivf.

De som klarer det kan derfor ikke ha helt spontette, om du skjønner hva jeg mener:-)

Men det gode er jo at man med ivf har svært gode sjanser for å bli gravid da, men den type diagnose. Det var jo slik ivf-eventyret startet; for å hjelpe de med tette eggledere.

Det kommer til å gå fint skal du se.

Og hvis du ikke har helt tette eggledere, så klarer dere det kanskje selv.

Lykke, lykke til.

Klem.

Hei snuppa!

Man skal aldri gi opp håpet vettu, mirakler kan jo skje! Siden du har to fra før, så er det jo mulig at det er en liten åpning svømmerene kan komme seg gjennom!

Har dere startet søknadsprosessen dere nå? Vi har legetime etter jul, og håper han vil la oss sende søknad da. Hvis ikke tror jeg jammen jeg vil bytte leger. Hvor fikk dere hjelp til å sende søknad?

Vi må prøve å få til et slitertreff etter jul, leeeenge siden vi har møttes nå! Jeg har ikke vært så aktiv på de andre treffene heller, men hyggelig å møte andre i samme situasjon. De andre har flyttet tråden inn på DIB nå, og jeg føler ikke for å følge etter egentlig. Har liksom ikke noe der å gjøre ennå. Vi får se. Kanskje vi skal lage en egen tråd på slitere?

Klem

Meybeme::: Jeg lager tråd til oss på slitersiden å gir beskjed til litjepia så kan hun bli med der å.

vi sender søknad nå i jan, legen på sykehuset som søker for oss, blir spennende men gruer meg litt oxo.

Var jo gravid to ganger i fjord, så rart hele greiene.

men håper at jeg blir gravid ved ivf og at vi får oppleve å bli foreldre til en baby i 08

men da snakkes vi på slitertråden klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...