Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Skal på do 2.hver time ca... Skal noe så sinnsykt at jeg nesten ikke kan gå, og så kommer det bare littegrann. Vet at babyen kan trykke litt på blæra, men det trodde jeg var senere i svangerskapet. I tillegg har jeg fått utslag på urinprøvene mine begge ganger hos legen. Protein og mange hvite blodlegmer i urinen. Det tyder vel kanskje på at jeg har en eller annen betennelse som kroppen bekjemper. Tror ikke det er urinveisinfeksjon, for det gjør ikke vondt.. Urinprøven er sendt til analyse, men jeg får jo ikke svar før etter jul. Litt bekymret for å gå med dette i så mange dager.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Jeg flyr også på do i et sett, er 19 fullgåtte i dag. Synes det er værre nå enn i 1 tri faktisk...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 jeg vet ikke dette med eggehvite..men kan åsså være tegn på svangerskapforgiftning,TROR jeg... men fint at de skjekker det opp,for da får du gjort noe med det det er..=) men ikke bekymre deg..det kommer til å gå bra c..jeg hadde blod i urinen forige gang jeg var hos legen..usj..gikk bra det å=) jeg tisser ganske mye,,men det kommer skjeldent mer enn en dråpe..hehe..er hormoner som setter i gang åsså,,du får nesten bare fortsette å tisse..ikke noe å¨gjør med..hehe..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jeg er i uke 19 og flyr også på do i ett sett, selv om det nesten ikke kommer noen ting! Utrolig irriterende! Har liksom forrverret seg nå, men det går vel i perioder..
ks23 med William og Lucas Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 hehehe velokommen i gjengen!! Men nå er jo jeg ganske plaget med uvier også da.... Eller bærekatarr en form form infeksjon hvertfall...Men om du har ett lite utslag på lakositter el hva det nå heter så skal du ha pencelin for det!!? Eller så anbefaler jeg deg og drikke mye sure drikker, Appelsin juice++ Det ble nemlig jeg anbefalt! Fader jeg er hvertfall om oppe to tre ganger per natt...Uff er så slitsomt altså...For jo ikke sove igjen heller med engang. Men nå har de jo også sagt oxo da at han ene min ligger oppå urinblæra og presser litt...Så det er ikke mye som skal til før jeg må på do heller,,,,, Trukke dette blie noe særlig bedre heller utover da de vokser og trives..Så vi for nok bare pent leve med det Uasnett lykke til da hihi...Bare en uke igjen nå så er det inn i siste trimester
SaftSuse *Overtid* Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 jepp... Er 21 fullgåtte idag, og synes bare det blir verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå