@nita+Sebastian Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Er det noen som har problemer med det samme? Var på UL i går og fikk flyttet termindatoen min til 25 mai )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Jeg bare endret dato, og lagret... Går det ikke?? Sjekk at årstallet er riktig, hender det skifter til 2006 isteden for 2007 og da blir det bare krøll!
@nita+Sebastian Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Det var det jeg gjorde og da fikk jeg denne feilmeldingen: Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Kan være det har noe med virusprogrammet mitt å gjøre. Sperrer jo for alt mulig rart det:o( Men jeg fikk endret uten problemer i babyverden da...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Nei, da aner jeg ikke... Har aldri sett den feilmeldinga... Kanskje du kan sende en mail til moderator å høre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå