Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg er 15 uker på søndag,og har ikke mage i det hele tatt. Er vel litt hard i underlivet,men det er det eneste.Ser bilder her inne av kjempestore mager,i samme uke som meg.Hva er normalt,og hvilke erfaringer har dere????
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Alt er normalt. Noen har store mager og andre små, jeg ble oppblåst veldig tidlig, men den ordentlige magen begynte i uke 15, og siden har den bare vokst, nå er jeg i min 27 uke, og folk lurer på om det er flere der inne: )
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 enig..mange med stooore magen i uke 15..hehe..men det kommer helt ann på høyde,vekt,livmor osv..jeg er 180 høy,men har likevel stor mage nå..sikkert fordi det er to inni der..men du kan jo titte på bildene..klikk på nicket mitt..nå er jeg 20 uker.. magen min kom vel synlig i uke 15-16...
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Ikke bekymr deg den kommer Jeg er i uke 25 og magen min er bitte liten. Den var heilt flat til uke 23, nå har den endelig begynt å vokse litt. Men ser egentlig bare ut som jeg har spist en ekstra stor middag. .
fox`y Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 d er nokk veldig individuelt..med 1 mann hadde jeg ikke mage før i uke 20 ca å den var liten.. nå er jeg 12+3 å har ganske stor mage,flere tror jeg er 5 mnd på vei osv.. så de vokser nokk litt i rykk å napp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå