Gå til innhold

50 dager igjen i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

shit tiden går fort nå assa, er under to mnd igjen til den lille jenta vår kommer... føler ikke at noe er klart enda. har kjøpt endel ting, men må gå igjennom klærne fra førstemann og vaske endel... har heller ikke kjøpt babykurv enda. har sett på den de har på babyshop, men den er DYR...noen som vet om et sted de har sånne kurver med stativ??

begynner også å bli litt lei av å være så tung... merker at det er mer slitsomt nå enn forrige gang. gleder meg så innmari til jenta kommer, blir sprøtt å plutselig være familie på fire!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Da har vi samme termin-dato!

Jeg har også sett etter kurv, men har ikke funnet noe. Tror det blir sprinkelseng med en gang.

Skrevet

Da er vi tre som har samme termin :-)

Dette blir vår første, og gleder oss veldig til han skal komme ut nå.

Skrevet

Da er vi fire med samme termin :o)

Men jeg skal ha tvillinger, så regner med at de kommer noe tidligere... Håper ihvertfall de kommer litt tidligere. Ganske rund og god nå! Begynner å bli veldig klar for å få dem ut snart!

Lykke til til dere andre! 50 dager går jo fort! :-)

Skrevet

jeg har 53 dager i igjen i dag! :) gleder meg veldig. har kjøpt en mørkebrun sprinkelseng med rosa himmel. den er kjempefin. vugge får vi låne fra min tante. :) noen andre som skal ha vugge/kurv i tillegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...