Gå til innhold

April: Er det bare min som IKKE kommer seg forover??

Anbefalte innlegg

Synes alle andre har starta for flere måneder siden jeg... Hun kommer fort bakover og rundt i ring, men hun får bare ikke til å komme rett frem... Verken i krabbe-stilling eller åle-stilling....

Fortsetter under...

hehe må le litt. Sånn er det med jenta mi også (snart 9 mnd). Rundt i ring, men kommer seg ingen vei. Verken krabber eller åler seg enda. MEN hun var veldig tidlig med å si sine første ord. 6 mnd gammel sa hun "mamma" for forste gang. Siden har det balla på seg med mye rart som "bø" og "pappa", hun sitter selv, klapper i hendene, vinker hei og hadet..

De er så forskjellige. Noen prater tidlig andre krabber eller går når de er 8 mnd. Krabbingen kommer nok snart, men må innrømme at det er herlig å sette henne i fra seg på gulvet å der sitter hun. Potteplanter som går i gulvet med et knas, duker som rives av bordet, skuffer som åpnes og tømmes for innhold... da blir det travelt altså og det er da man skulle ønske man hadde øyner i nakken.

Er sikker på at den lille sjarmøren din kan mye rart selv om han/hun ikke krabber enda. De fleste lærer seg å krabbe når de er rundt 8-12 mnd og gå når de er 11-18 mnd. viktig at det får skje i deres eget tempo.

nei du er IKKE alene...

min kommer seg bakover, og i ring. så skjønner deg godt.... han sitter, men må være bak han, får kommer han litt forlagt bakover, tiooer han...

jeg føler å at "alle" andre gjør det, godt og høre det ikke stemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...