Gå til innhold

Magesmerter som likner mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ikke vært plaget meg kynnere før i svangerskapet. Men i natt og i dag har jeg hatt mensliknende smerter nederst i magen, og mensen-rygg (vondt i korsryggen...)

Ganske ekkelt..det har strålt litt nedover foran på lårene også, sånn som jeg hadde 100 ganger værre selvsagt, da jeg fødte sist gang.

Er dette kynnere?? eller kommer de mer i bølger. Føler dette er ganske konstant.

Noen som vet noe om dette eller har erfaring selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt dette, og vurderer å dra til legen siden jeg hadde en liten blødning. Har hørt at det er normalt, men vanskelig å si, også blir man så usikker. Det er jo mye som skjer, og livmoren er jo i bevegelse. Kynnere er vel mest vanlig etter uke 30, men det er jeg ikke sikker på.

Skrevet

takk for svar. Skal vurdere legen jeg også. Men det blir vel ikke før etter nyttår. Får håpe det går over av seg selv, men det er såklart ekkelt å tenke på alt som kan skje...

Skrevet

hei!

jeg er nå 20 uker på vei og har akkurat det samme som du beskriver.Jeg var hos jordmor rett før jul og hun sa det var helt normalt å ha endel kynnere særlig hvis man er flergangsfødende, jeg venter nr 3 jeg nå, vet ikke om du har født før , men slik jeg forstod det så er det helt normalt og kjenne slike "mensmurringer"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...