Gå til innhold

noen fra Hedmark her???


legobygger

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i hjemmesykepleien...en veldig enkel jobb ...ikke akkurat da man fort blir sliten..

men,men

har dere fortalt det til mange??at dere er gravide?

Vi har snakket på å vente til vi ihvertfall har vært hos legen, og det er i uke 10, og da er det jo nesten så man kan vente til man er i uke 12?

Sett at noen har fortalt det allerede da man ar funnet det ut.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke fortalt det til noen enda.. skal til legen på mandag..så vurderer å fortelle det til mamma og pappa og svigers da. men regner med å vente med venner til ca uke 12.. selv om jeg snart dør av lyst til å fortelle det.. :) er greit å ha mamma å gå til hvis det skulle skje noe galt. Er jo så spennende da så man har jo egentlig bare lyst til å skrike det ut!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det virkelig, og sikkert enda mere spessielt når det er førstemann man venter på....

Blir spennende å høre hvordan det går hos legen din,høre hva dem gjør da... å blir skikkelig glad over bare tankene på hva vi egentlig står midt oppi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :) gleder meg til lege timen..å høre hva som blir sagt.spennende..nå skal jeg snart hjem fra jobb.blir godt kjenner jeg.Vært småkvalm i hele dag.. Vi snakkes da. Ha en fortsatt fin dag/kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Tuppen!

 

Endelig fant jeg tilbake til riktig rubrikk:o)

Så du fikk ikke time før du er i uke 10 du nei, jeg fikk beskjed om det samme men fikk allikevel time ganske fort. Fikk brev i posten i dag fra sykehuset og skal til UL på onsdag, er virkelig spent på det. Både gruer og gleder meg.

Jordmor er noe legen skal anbefale, noe de ikke alltid gjør. Men ja du må kontakte de selv. Har fortsatt ikke fått tatt en telefon for å bestille time men får se om jeg gjør det neste uke. Hadde vært greit å hatt noen eksperter som man kan prate med.

Ellers er formen min ganske bra, er ganske så trøtt enda men matlysten har såvidt kommet tilbake:o) Sliter litt med middagsmaten men eller ok.

Jeg så dere diskuterte det med å fortelle det til folk enda. Vi har fortalt det til de fleste vi kjenner, jeg har ikke fortalt det på jobben enda men tror jeg må si det til sjefen neste uke når jeg skal på UL ons og legen tor. Har ingen gode unnskyldninger to dager på rad:o)

Hvis det skulle skje noe, noe jeg håper ikke gjør, må jeg snakke om det og da er det greit å ha venninner eller familie å støtte seg til. Men dette er jo opptil hver enkelt om man vil fortelle det tidlig eller ikke.

Ok, er på tide å legge seg før jeg sovner her jeg sitter:o)

Vi snakkes kanskje i løpet av helga.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...