bitteliten24.06 Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hei har symtomer som er så sterke denne mnd, har IKM på mandag 1jan. Men dumme meg testet i dag =NEGATIV snufs!!! Mine symptomer: Ømme pupper- de har vokst-blodårer -aerola større tisser om natten stikker/ubehag i hø.lysk mageregion øm i hø side munnsår(herpes) tretthet(sover på dagen, legger meg før 22) humørsyk håret er helt matt vondt i halebenet innimellom fryser Pleier bare å være humørsyk og få ryggsmerter ved mensdagen, og dette ligner ikke det heller..... Noen som har opplevd dette og vært gravid allikevel???? Ønsker alle en fin dag!!
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Denne mnd har jeg vært 99% sikker på at jeg har vært gravid. Jeg har vært helt rar i hele meg. Ømme pupper Så trøtt Stikking i magen humørsyk Tok til tårene av ingenting Spottet på EL-dag + så og si helt til nå... Og 6 dager etter EL hadde jeg mens lignende blødninger. + har blitt kvalm og uvel hver gang jeg har spist noe. Men har ikm på nyttårsaften. Og nå spotter jeg akkurat sånn som jeg pleier før Tanta kommer ( Men syntes det er rart at jeg er så merkelig i kroppen viss jeg ikke er gravid. Er det bare innbilninger alt sammen? Er i vår 5 pp nå...og kommer tanta på søndag setter vi i gang med vår 6 pp.
bitteliten24.06 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Hei:) Godt å høre at andre har som meg.... blir helt sprø av dette jeg!!! Egentlig hadde ikke vi tenkt å prøve enda, men det ble en liten glipp der..hehe Hvis TR kommer så må vi vente, for jeg har ikke jobb og søker som en gal!!! Derfor kan vi ikke egentlig ikke prøve enda..snufs! Håper virkelig det klaffer for deg denne mnd:) Ønsker deg lykke lykke til og vil gjerne høre om resultat av test etter nyttår:) SEnder gode ønsker til deg fra meg!! Ha en fin dag!!!
Neetamor-mednyspire Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hei hei:) dere er ikke alene om å prøve og håpe.. vi har prøvd nå en stund, men det har ikke klaffet.. men nå siste uken har jeg fått lyst på uvanlige saker og ting, har lyst på rødvin og jordbær milkshake(liker ingen av delene) føler at brystene verker og de vokser buksene er blitt litt trange kvalm og trøtt går bare å venter på IKM no, burde komme om bare noen dager.. har ei datter fra før av, men da merket jeg ikke at jeg var gravid i det hele tatt- vistes kun på magen.. blir heilt gal av å ikke vite
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Tusen takk for lykkeønskninger. Vurderer sterkt om jeg skal ta en test i dag, er jo 2 dager til IKM. Og vil ikke drikke på nyttårsaften viss jeg er så heldig at jeg er gravid. Har vært litt ekstra rart denne mnd å følge med, siden vi har fridager. Da går man jo og kjenner etter tegn hele tiden. Har ikke tid til det i den travle hverdag! Kan du ikke bli gravid fordi om du søker jobber da? Jeg og sambo snakket tidligere om å begynne å prøve å få barn, men vi ville at jeg skulle ha fast jobb først. Det er nå 2 år siden og jeg har ikke fast jobb enda, men har hele tiden hatt vikarjobber, uten pause. Så nå går vi hardt inn for å få baby uansett. )
sab22 Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Hei jeg hadde ikm igår. testet negativ. skal teste igjen imorgen pga hyttetur. Mine symptomer: svimmel fryser vondt i korsrygg stikking i mage kløing nedentil humørsvingninger trett tar lett til tårene hatt mer utflod enn vanlig etter el hodeverk lett irritert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå