Gjest Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Når er jenten din født, så i et annet innlegg at hun er like stor som min jente. 5,5 mnd, 64 lang og 6,7 gram
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Min jente er født 18.. skulle kommet 1 august
♥Tiny Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hadde termin 22, så hun kom litt før her også.. Og godt var det for ellers hadde jeg nok blitt gal av den varmen
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Ja det var sinnsykt varmt i den uken. De fineste dagene var nesten da jeg lå på klinikken, glad var jeg for at jeg slapp å gå ut, men samtidig lå rommet mitt på solsiden. Artig at de er akkurat like stor. Hva har din jente begynt med..? Vår er ikke begynt å rulle, kun til venstre side. Hun putter tærne i munnen, bytter leke fra hånd til hånd
♥Tiny Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Her rulles det fra rygg til mage og mage til rygg, bruker begge hendene til leker og bytter, reiser seg opp på strake armer når hun ligger på magen, løfter hodet opp når hun ligger på ryggen, putter tærne i munnen og tygger på de Så søt atte! Synes det var like varmt hele juli jeg, så det ble ikke mange turer ut med stor mage eller med barnevogn.. Noen ble det jo, men ikke midt på dagen..
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Er visst litt sent ute min jente... det kommer når det kommer. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå