Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 er i uke 30 nå, og puppene legger bra mye for tiden.. lakk litt rundt uke 20 og, men da var det helt blankt.. det som kommer nå er mye tykkere og gulere.. er dette vanlig?? kan ikke være infeksjon eller noe? er ikke sånn at det renner, ser det bare inni BH`en og på pysjen om morgenen.. så idag er det til byen for å kjøpe ammeinnlegg.. men hva skal jeg kjøpe? finnes det engangs eller må jeg ha sånne i ull? eller begge deler? ble visst litt flere spørsmål det her!
findus Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hepp! Og god dag, med-lekkerinne! Trur det er helt normalt, det du skriver om. Jeg har også holdt på med den lekkinga ei god stund. Først bare blankt, og seinere noe mer hvitaktig/gulhvitt innimellom det blanke. Noen ganger kommer det noe som jeg synes ser veldig gult ut, og jeg lurer på om det gjerne skjer når det er lenge siden jeg har lekki (lukket? lekka? øh..) noe særlig. Trur ikke det er noe farlig. Dessuten, når det har vært på BH-en eller pysjen en stund, har det jo tørka inn ganske mye, og da blir det gulere av en eller annen grunn. (Næmmen, findus, så åpne vi var om kroppens funksjoner i dag da?) Jeg har kjøpt ullinnlegg, men det fins engangs papirinnlegg også. Det er mange her som sier at det kan være lurt med begge deler, tror jeg. Har bare ullinnlegg sjøl.
smillamilla Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 hehe..takk for åpent innlegg om puppesekreter! Slår meg til ro med at det er normalt, og reiser for å kjøpe ullinnlegg nå.. jeg bruker forresten en sånn ullfrottè BH for tida.. litt deilig når det er kaldt ute og puppene verker! takk for svar! (forresten meg som var HI, trykte feil på "anonym knappen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå