smillamilla Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 jeg er 29+3 idag og for ca en uke siden var jeg på UL.. da lå h*n med hodet ned.. men legen sa at dette godt kunne snu seg! nå kjenner jeg en skikkelig kul rett under ribbeina på den ene siden, og kan ikke skjønne annet enn at dette må være hodet.. men altså; hvor lenge før fødselen kan h*n snu seg tilbake? det må jo bli trangere inni der etterhvert? takk for svar!
MorT-3gutter Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Babyen kan snu seg helt fram til fødselen starter. Jeg snudde meg først etter at min mor var kommet inn på føden. Det trenger ikke være hodet du kjenner. Det kan være rompa. Husk de er små og beinete disse småtassene i magen. Det blir nok værre for babyen og snu seg detso lenger man kommer, men de klarer det utroligste. Lykke til videre .)
smillamilla Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 ja, kanskje det er rumpa.. hehe.. syns det sparker overalt så jeg finner ikke helt ut av det. litt deilig at h*n flytta på seg og, begynte å bli bra øm på ribbeina siden det kun har sparket der noen dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå