Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg synes dere er utrolig tøffe som fortsetter å amme tross biting til blods, fullpumping, brystbetennelser, brystvegring, osv. Jeg har en ganske uproblematisk ammehistorie, og hvis jeg hadde vært plaget med noe av dette, tror jeg rett og slett jeg ikke hadde orket å amme lenger.
Blomman Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Skriver under på denne - blomster til dem...skal lage et svar til med det...
Blomman Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 ............{@}*{@}*{@} ........{@}*{@}*{@}*{@} ....{@}*{@}*{@}*{@}*{@} { @}*{@}*{@}*{@}*{@}*{@} ....{@}*{@}*{@}*{@}*{@} ...........*((*((/))*/))* .............. .))/.*./(( .................._../_ ................|.>()<.| ..................¯/. .¯
snull Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hihi...føler at jeg kan være en av de som kan få en liten bit av blomsten da Tusen takk ...har hatt en lang kamp ja...
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Tusen takk og her får dere blomster tilbake også! ............{@}*{@}*{@} ........{@}*{@}*{@}*{@} ....{@}*{@}*{@}*{@}*{@} { @}*{@}*{@}*{@}*{@}*{@} ....{@}*{@}*{@}*{@}*{@} ...........*((*((/))*/))* .............. .))/.*./(( .................._../_ ................|.>()<.| ..................¯/. .¯
Clementine Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Hiver meg på her jeg også. Beundrer alle som står på, synes det er så mange som gir opp for lett. Selv har jeg bare hatt litt trøbbel med sopp og biting, og da var det god hjelp å få av helsesøsteren min og blomman her inne på bim. Tusen takk til dere!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Takk! Her slet vi i 5 måneder med omtrent alt rundt ammingen (minus for lite melk). Det gikk seg sakte men sikkert til. Nå er jenta mi 13 mnd og vi har nå en uproblematisk ammestund ca 3 ganger om dagen. Er veldig glad for at jeg holdt ut de første vanskelige månedene
Videlivi Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Føler at jeg må takke litt jeg og, selvom jeg ikke har slitt så lenge. vesla er 2 mnd, og vi har fullammet i 2 uker nå, takket være endel tips, og at jeg syns det er sløsing å ikke gi henne melken jeg har, ( er litt lat, og det er jo enklere og tidsbesparende og i rett fra lageret i stedefor å pumpe, sette i kjøleskap, varme opp og gi på flaske, og pumpe rett etter. ) Etter at jeg så link om at det er vanligere med mindre melk på kveldstid, og at de klarer seg med det, har jeg sluttet med erstatning på kvelden også... ( trenger å gi det hvis jeg har pumpet med i løpet av dagen..., da er hun ikke fornøyd) Så takk til dere også som har gitt meg råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå