Gå til innhold

flere enn meg som "lekker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler nesten at jeg lekker om dagen.. er nødt til å bruke truseinnlegg konstant... litt pinlig tema men... har veldig mye mer utflod enn vanlig og bruker jeg ikke innlegg er trusa våt etter en time eller to... så istedet for å renne å skifte truse hele tia, så har jeg valgt å bruke innlegg *fnis*

mange andre med mye utflod? Det er normalt, eller? hadde det ikke slik i forrige svangerskap...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her og var heller ikke sånn i forrige svangerskap.

Men tror det er normalt...

Men flere ganger har jeg løpt på do stiv av skrekk og tenk "NEI, jeg blør!!".. så tror vi bare skal være glad for at det bare er utflod..hehe

Skrevet

hehe, ja, sånn har jeg og tenkt maaaaange ganger...

er i uke 25 jeg da... så jeg har vært plaget med dette siden uke 15 ca... ekkelt...

Skrevet

Har det sånn jeg også. Synes egentlig ikke det er så ekkelt. Bare litt slit å bruke innlegg hele tiden. Det er jo helt normalt med utflod....

Ikke lukter det heller, så det er ikke noe stress.

Skrevet

ja, nei, ikke sånn ekkelt :-)

men sånn irriterende liksom... men, men.... må man så må man

Skrevet

jaaaa masse utflod, veldig irriterende, har ikke hatt det slik i de andre sv skapene,

Skrevet

syns det er ekkelt jeg. vil liksom ikke ha sex når eg har så masse gushe som renner ut av meg. her må det også til truseinlegg hele tiden. irriterede

Skrevet

Hei :-)

Vil bare fortelle at det er et stort tegn på soppinfeksjon. Jeg gikk med det i 3 mnd uten å merke noe annet enn masse utflod. Til slutt ble slimhinnene mine så irriterte og begynte å blø.. Det var ikke koselig .

Doktoren min anbefalte å ta canesten stikkpille med engang man får men del utflod, så syns du burde gjøre det.

Selv vært på apoteket i dag og kjøpt meg stikkpille og salve. Trusa er våt, spesielt på morningen. Ekkelt ..

Skrevet

hmm.. jeg har aldri hørt annet enn at det henger sammen med graviditetshormoner jeg da, men...

aldri hørt noe som har antydet sopp, men, men jeg er ikke lege:-)

hvordan finner man ut det da? trodde det var vanlig med økt utflod i svangerskapene jeg...

Skrevet

Hei!

Har også en del mer utflod enn normalt. Jeg bruker truseinnlegg, og synes det fungerer greit. Ikke så morsomt å gå rundt og føle seg "klam" og småskitten hele dagen da, men det går forhåpentligvis over:)

Må ta meg godt i det før jeg nyser eller ler veldig kraftig, og "kneppe godt igjen". Hehe! Et par ganger har det kommet noen dråper- IKKE behagelig! Heldigvis ikke mye, men nok til at jeg føler meg litt fuktig og skitten.

Dette er et problem jeg absolutt ville vært foruten, men satser på det ordner seg når hormonene kommer i balanse igjen..

Skrevet

Er helt normalt med økt utflod under svangerskapet.. Men for mange så kan det forstyrre floraen nedentil, derav soppinfeksjon... Utflod er for å beskytte.. og hensikten med økt utflod under svangerskapet er at den skal beskytte barnet vi har i magen bedre mot infeksjoner som kan komme opp den veien(forhindre).... høres rart ut men.. og det gir bare en liten beskyttelse... men men slik er jo kroppen laget...

skal ikke være enkelt ditta.. :)

Skrevet

fungerer bare som andre slimhinner... og så lenge man ikke klør, svir e.l. nedentil så er det ingen fare for soppinfeksjon....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...