Gå til innhold

Får man vondt i blæra etter SA?

Gjest Mamma til to barn

Anbefalte innlegg

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06

Vet ikke helt om det passer å skrive om dette her, for jeg vet ikke om jeg har hatt SA i det hele tatt. Fødte ei jente for 11 uker siden, og for 2-3 uker siden begynte jeg å blø. Har aldri opplevd en blødning som den før, men nå har jeg jo aldri født før, og vet ingenting om første mensen etter renselsen. Har lest at den kan være veldig anderledes, noe som den her var for meg, for det blødde bittelitt, så kjempemasse, og så slutta det på dagtid, men blødde litt om nettene...altså helt det motsatte av det jeg er vant med. Opplevde også mer menssmerter enn det jeg har hatt før...og de varte 3 dager, og ikke bare én.

Grunnen til at jeg spør om det er vondt i blæra er at ei uke før jeg fikk denne blødningen så hadde jeg veldig mange graviditetssymptomer, men testen jeg tok var negativ. Skulle faktisk teste igjen seinere, men så begynte jeg jo å blø, og da var det ikke noen vits i det. Men nå i etterkant så har underlivet mitt vært veldig rart. Jeg har vondt i blæra og der jeg tror eggstokkene ligger. Kan jo være EL-smerter, men det har jeg aldri hatt, og nå har det pågått i en del dager. Kan det ha vært en SA jeg hadde, og dette har noe med det å gjøre? Var i såfall i uke 4 eller 5.

Jeg har skikkelig ustabil syklus, så jeg kan ikke bare vente 4 uker for å se om jeg får mensen da. Kommer nok aldri til å vite hva som skjedde, men er takknemlig for svar her.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...