Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg handlet madrass, dyne og hele pakka på Ikea, uten å vite at de hadde egne størrelser som gjør det umulig å handle sengetøy andre steder. Argh!! Vi bor så langt unna at det er vanskelig for oss å handle der, i tillegg var det ikke store utvalget av sengetøy. Derfor lurer jeg på om det kanskje er noen steder på internett det går an å få tak i disse størrelsene (110*125)?
ennaH Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Det går an å handle på nett hos Ikea, og få varene sendt hjem.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er strålende fornøyd med madrass og seng fra IKEA men fant ikke noe særlig sengetøy der, så jeg syr selv jeg Det er jo ganske enkelt å sy laken og sånt også har jeg fått tak i deilig, myk bomullsflanell. Ellers hadde svigermor også gledelig sydd for meg da. Kanskje det kan være en løsning?
wirre;o) Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 de bruker svenske mål. sjekk nettsider i sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå