Gjest Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Svigermor er den eneste vi har i naerheten som kan v're barnevakt ved foedselen. hun har tidligere neketet dette. naa foeler jeg at foedselen naermer seg og jeg er livredd for at jeg maa dra helt alene paa foedeavdelingen. Hun er utrolig spesiell. er bare 50 aar, er hjemme hele dagen og kan aldri vaere barnevakt. hun maa jo lage mart til den stakkars sonnen sin paa 22 som ikke klarer aa varme seg en kjopepizza alene en gang. mannen min skal prate med henne i morra, men vi er redd for at hun nekter aa passe barna ved foedselen. Min familie bor 65 mil unna og de er i jobb alle sammen. Min mor har tatt seg fri en mnd uten lonn paa 2 av foedslene mine for aa komme hit og vaere barnevakt. Vi syntes naa at svigermor kan stille opp litt. Det er jo tross alt snakk om bare en gang. Er i tillegg ikke paa talefot med min mor saa henne vil vi ikke sporre igjen. Noen som har gode forslag til hva vi kan si til svigermor. Jeg er saa redd for at jeg maa fode alene uten min mann til stede. Er direkte livredd for aa vaere der alene. unnskyld skrivingen, men vi har litt problemer med dataen og den staar naa paa engelsk tastatur
lettereforvirra Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 jøss, har aldri hørt på maken til en frekk svigermor. En dame som har født selv burde vite hvor viktig det er med støtte når vi damene er gravide. En svigermor burde da være overlykkelig over å få den viktige oppgaven å passe barnebarna mens dere er på sykehuset for å bringe et nytt liv til verden! Har du spurt om hva grunnen er til at hun skal være så fryktelig vanskelig? Høres helt sykt ut spør du meg. Lykke til! Klem fra meg.
godiva med 3 gull Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Dersom svigermor ikke vil passe sine barnebarn kan dere jo ikke akkurat tvinge henne. Merkelig holdning, men likevel. Vil hun ikke så vil hun ikke. Du har ikke en venninne som kan passe mens du føder da?? Jeg har selv 3 venninner som har tilbudt seg å passe datteren vår i mars når vi skal ha nr 2. For min del kunne pappan vært hjemme, men han vil gjerne være med på fødslen. Hadde ikke hatt no problem med å føde alene, men skjønner godt de som gjerne vil ha med sin kjære. Hadde gått for en venninne? en av barnas faddere? el noen andre i nærmiljøet... Har selv ikke no familie i det hele tatt, men til gjengjeld veldig gode venner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå