Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27 med nr. 2, og har kjent liv daglig siden uke 15 ca. De siste ukene, veldig mye liv:) Men, i dag er jeg litt bekymret....Føler babyen har sparka i ett sett, i hele dag omtrent. Bare noen korte pauser innimellom. Og det er noen skikkelige fraspark innimellom! Livmoren føles nesten litt sår, etter alt spetakkelet i dag. Er dette normalt? Har ikke spist noe utenom det vanlige, og bevisst holdt meg unna sukkerholdige mat- og drikkevarer i nesten hele dag. Men, babyen styrer på inni der. Grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal være bekjymret. jeg venter barn nr. 3... begge mine var helt umulig fra første dag jeg kjnte liv.....jenta var roligere...men så kom gutten, han tok helt av inni der...full fart. Sto på butikken,(sommer) og damen bak meg i køen måtte bemerke det, for hele magen flyttet seg fra side til side..det der var litt av et sirkus sa hun og lo... det skal jeg si at det var....HELE...døgnet, den vesle tassen sparket et brist i ribbeinet mitt også...så jeg vet hvordan det er, men han kom to dager før termin som en rakett.... det har sikkert ikke noe å si, men alle sa at den der vil nok fort ut, det stemte også... neida du skal være glad for livet du kjenner, det beste tegnet på at alt er i orden.. Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...