Gå til innhold

Noen som har tips til ei god tvilling/søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Vi har ei jente på 1 år og venter nå en gutt i mars. Det blir tretten måneder mellom dem og vi er i tvil om hvilken vogn vi skal velge til dem. Vi ønsker oss noe som er lett å trille og som kan gå i bagasjerommet til en vanlig personbil. Noen som har en dyrekjøpt erfaring?

Mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring selv, men en venninne av meg med tvillinger kjøpte OTH vogn og er superfornøyd. De er lette og gode å trille.

Lykke til :)

Skrevet

Hei.

Jeg ser det er et forum som heter "barnevogndebatten", kanskje det står noen tips der?

Skrevet

Easywalker duo sky har jeg kjøpt. 13 mnd mellom mine og

Skrevet

Vi har kjøpt Phil&Teds side-ved-side vogn og gleder meg til å ta den i bruk. Den kan forresten sees her: www.barnevogna.no eller her www.alexi.no Vogna heter Phil&Teds E3 TWIN.

Vi ble anbefalt å ikke kjøpe P&T sin softbag, selv om den egentlig hører til vogna, for den er så kort (kun 60 cm). TFK sin softbag passer også fint oppi vogna og den er hele 80 cm lang, så den har vi kjøpt. Førstemann her er forresten 17 mnd gammel (nettopp) og jeg har 20 dager igjen til termin med nr 2.

Om vogna:

- blir veldig liten og kompakt når den er sammenslått (mindre enn OTH og TFK Twinner Twist i vår bil i hvert fall... vi har en Toyota Corolla Stasjonsvogn)

- to svingbare forhjul, som også kan låses

- selvsagt individuelt nedfellbare rygger

- tror dette er tvillingvognen som er lengst i ryggene

- 5 punkts sele

- lettvekts stålramme

Og sist men ikke minst... Den er veldig smal kun 73 cm bred, så den kommer fint igjennom alle standarddører, og den veier kun 16,5 kg.

Hvis du har flere spørsmål har både jeg og HypoThyr denne vognen :o)

Skrevet

Hei!

Takk for svar , skal sjekke det ut snarest. Har ikke vært på nett siden torsdag!

Kjempefint altså!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...