#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Har lest at man kan kjenne de uvendig fra uke 25-26.Men kjenner jo de så godt innvendig at det er rart at samboern ikke kan kjenne de utvendig.Han har prøvd og lagt armen sin på men kjenner ikke det.Sparker veldig godt nå kjenner jeg..er som oftes veldig seint og noen ganger så hardt...Er 22+4 i dag.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Sambo kjente spark ordentlig for et par, tre uker siden, er uke 25 nå. Han har kjent små bevegelser tidligere, men først nå er det helt tydelig for ham at det er babyen han kjenner. Men det er typisk at hun blir heeelt stille så snart jeg sier han skal kjenne, selv om hun spratt rundt som en tulling sekundet før han la hånden på magen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Okey...er det samme her også...tvert min samboer ligger armen sin på magen så slutter det og sparke.Skulle tro den merket at det var ei anna arm som legger seg på magen.
**My little Miss drama and I** Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hehe er i uke 24 nå jeg og hver gang hun dundrer til så ses det på yttersia ja, da har det gjort siden uke 22/23 ca.. Men hver gang han skal kjenne så blir hun helt rolig... Så han må nokk bare vente enda lengre:-).. Litt vanskelig hun i magen, tror de merker at noen kjenner ja..
@nita+Sebastian Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Mannen min kjente det første gang på 1. juledag. Da var vi 18+5 )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Sambo har kjent lillebror i et par uker allerede. Er 19 fullgåtte i dag. Men han må legge kinnet på magen, han har ikke sjangs med hånden!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Jeg så og kjente det utenpå magen i uke 15!!!! Men så har jeg veldig lite fett på magen og da...
MammaiLarvik Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Jeg og pappaen kjente sparkene på utsiden 3. juledag. Da var jeg 22+3.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 pappaen kjente de første sparkene for 2 uker siden, da var jeg i uke 24, men jeg begynnte og kjenne de mye tidligere. ca i uke 15. her er det full aktivitet hele tiden: ) begynner og slite med søvnen når hun holder på, men det er bare kos og kjenne at det er så mye liv : )
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har en veldig aktiv krabat i magen, og både jeg og mannen kjenner det utenpå mange ganger i løpet av dagen. Er førstegangs og i uke 20 nå. Kjente det første gang utenpå for 2 uker siden. Ble veldig overrasket, for det har jeg hørt er ganske tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå