Gå til innhold

samboer ikke "klar"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere her inne!

Er det flere som har menn som ikke er "klare" til å få barn ennå?? Blir så frustrert!!!!!! Jeg har villet ha barn i mange år allerede! Vi hadde planer om å begynne å prøve når jeg var ferdig med utdannelsen min(som var i juni 06). Men det blir bare utsatt og utsatt... Han sier han fortsatt ikke er "klar".. og ikke vet når han blir det. Jeg har sluttet på p-pillen, men han har begynt med kondom..:( Noen som har vært i samme situasjon og har noen gode råd til hvordan jeg kan hjelpe han å bli klar?? Tusen takk for svar!!!!

klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Er i samme situasjon, men akkurat nå snakker vi sammen på chatten.. hihi

Skrevet

ja:) hyggelig å prate med noen i samme situasjon! blir litt lettere da faktisk! Å vite at man ikke er alene!

Skrevet

Fler av oss ja;)

Slutta med prev fordi jeg ville få kroppen i gang igjen etter mange år på pilla. Vil veldig gjene ha barn, men sambo ville ikke. Da jeg slutta på pilla fant han ut at han ville bli glad for å bli pappa, men han ville ikke prøve så veldig, så jeg har "fått" 3 pp av han, så må jeg begynne på pilla igjen. Merkelig idé fra hans side det der, men bedre enn ikke noe. Så håper jeg får overtalt han helt, eller blir gravid i løpet av 2 mnd.

Synes jo det er dårlig gjort av samboeren din å backe ut nå, når dere hadde planer om å begynne og prøve fra juni. Det må være utrolig frustrerende.

Det eneste tipset jeg har er å ikke la baby-emnet bli en sår og negativ ting. Ta opp alle mulige positive sider ved baby når det passer. Så føler han seg ikke mast på, og skjønner muligens med hjelp av din påvirkning at det hadde vært koselig med en liten.

Masse lykke til!

Skrevet

Håper du blir gravid;-)

Vi snakker mye positivt om baby begge to faktisk:-) Så vi er på vei i riktig retning tror jeg. Men det har vi jo vært før også.. så ombestemmer han seg.. Men kanskje han ikke gjør det denne gangen! Jeg maser iallefall ikke på langt nær så mye som jeg gjorde for noen mnd siden! Så jeg håper det hjelper! Og nå skal to av kameratene hans bli pappaer, så det kan jo hjelpe det også:-p

Takk for svar!!

Skrevet

Tusen takk!:-)

Det høres veldig bra ut! Så lenge han og snakker mye positivt om baby går det nok riktig vei. Og når to av kameratene hans skal bli pappaer hjelper nok det og ja! Hehe.

Håper du får han med snart, og at du får en liten spire i magen;-)

Skrevet

Tusen takk:-) Håper det blir en liten spire i løpet av 2007! Vi får krysse fingrene for hverandre!

Skrevet

Ja krysser fingrene for oss begge!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...