Hogne&Anneli Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Sliter med knepping i bakhjulene, og dirring i framhjul!! *arg* Har hatt vognen i kanskje 2 mnd nå, og fikk etter 1mnd problemer med dirring i framhjulet. Veldig irriterende, så gikk tilbake til salgstedet, og fikk det verste fikset. MEN, skal jeg god ta at det ikke ble 100% ok? De i butikken sa at litt dirring måtte jeg regne med pga at hjulet hadde 360 graders vending.Og nå har bakhjulene begynt å tikke...!! Fikk til og med høre det fra foreldre mine, hvilken skrot vogn jeg har kjøpt meg etter at de prøvde den for første gang. Bare for å være sikker: kan jeg kreve ny vogn etter 3 ganger på rep?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Du kan kreve omlevering eller hevet kjøp etter 3 gangers rep. Men jeg tror nok bare du får nye hjul... Quinny har problemer med at eikene løsner, derfor knepper hjulene. Du kan få tak i en eikestrammer som løser hele problemet ditt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jøss, da må det vel være produksjonsfeil vel, etter så kort tid! Jeg har vogna, men ikke hatt problemer med dette.. Ikke de andre 3 på barselgruppa heller! -Men vi har hatt problemer med at fremhjulet ikke gidder å svinge skikkelig mot høyre.. Dette fikset sambo ved å spraye litt smøring på (gud veit eksakt hvor..!?)! Lykke til med bytting da!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Min quinny begynte å dirre allerede første trilletur... Har ikke hatt problemer med klikking i hjulene enda, men det kommer nok. Det er en produksjonsfeil har jeg hørt. Tenkte jeg skulle inn å fikse det, for ellers er jeg utrolig fornøyd med denne vogna.
Mammen til Nurket Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Hei! Har selv hatt problemer med at for hjulet "vabler" fikk de på Babyshoop til å fixe dette. Etter det har det ikke vært noe problem!! ¨Gå tiklbake der du kjøpte vognen og klag TYDELIG!!! Slik at de kan fixe dette. Ut over det har jeg vært utrolig fornøyd med vognen vår! Lykke til!
rødt&blått Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har hatt vogna i ett år og ikke merker noe til knepping i hjulene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå