Gå til innhold

Quinny XL comfort, HJELP meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med knepping i bakhjulene, og dirring i framhjul!! *arg*

Har hatt vognen i kanskje 2 mnd nå, og fikk etter 1mnd problemer med dirring i framhjulet. Veldig irriterende, så gikk tilbake til salgstedet, og fikk det verste fikset. MEN, skal jeg god ta at det ikke ble 100% ok?

De i butikken sa at litt dirring måtte jeg regne med pga at hjulet hadde 360 graders vending.Og nå har bakhjulene begynt å tikke...!!

Fikk til og med høre det fra foreldre mine, hvilken skrot vogn jeg har kjøpt meg etter at de prøvde den for første gang.

Bare for å være sikker: kan jeg kreve ny vogn etter 3 ganger på rep?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kreve omlevering eller hevet kjøp etter 3 gangers rep. Men jeg tror nok bare du får nye hjul...

Quinny har problemer med at eikene løsner, derfor knepper hjulene. Du kan få tak i en eikestrammer som løser hele problemet ditt.

Skrevet

Jøss, da må det vel være produksjonsfeil vel, etter så kort tid!

Jeg har vogna, men ikke hatt problemer med dette.. Ikke de andre 3 på barselgruppa heller! -Men vi har hatt problemer med at fremhjulet ikke gidder å svinge skikkelig mot høyre.. Dette fikset sambo ved å spraye litt smøring på (gud veit eksakt hvor..!?)!

Lykke til med bytting da!

Skrevet

Min quinny begynte å dirre allerede første trilletur... Har ikke hatt problemer med klikking i hjulene enda, men det kommer nok. Det er en produksjonsfeil har jeg hørt.

Tenkte jeg skulle inn å fikse det, for ellers er jeg utrolig fornøyd med denne vogna.

Skrevet

Hei!

Har selv hatt problemer med at for hjulet "vabler" fikk de på Babyshoop til å fixe dette.

Etter det har det ikke vært noe problem!!

¨Gå tiklbake der du kjøpte vognen og klag TYDELIG!!!

Slik at de kan fixe dette.

Ut over det har jeg vært utrolig fornøyd med vognen vår!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt vogna i ett år og ikke merker noe til knepping i hjulene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...