tuppen og lillemor Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 helt grusomt, i dag har jeg vært så sprengt i magen... klarer såvidt å sitte... andre som har det sånn, magen er begynnt å bli stor, venter 3 mann. uff har jo litt lenge igjen ennå, syns litt synd på meg selv, det er ganske ubehagelig.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Heisann! Er ikke så langt nå, men husker at jeg hadde en sånn periode med første-mann, en gang de 2-3 siste månedene, hvor det er vanskelig å puste, spise ol. Husker at dette ikke varte lenge, for barnet legger seg nedover igjen, det gjorde i allefall sønnen min.. Håper det går fort over for deg oxo..
jubaloooo med to stk Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 jeg har også den følelsen! Av og til oppleves det som jeg ikke har noe hud å gå på (er i 6md) og det er tungt å puste, sitte alt. men det er bare noen dager iblant, uten av jeg har spist veldig mye da. Min første dette her da.... oppmuntringsklem fra en likesinnet;)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Føler det akkurat som deg. er også i uke 27. la inn et innlegg her i går om at jeg føler at magen har vokst masse på en dag. he he tungt å puste, alt føles tungt egentlig så jeg vet hvordan du føler deg. men vi får tro det blir bedre.
tuppen og lillemor Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 takk for svar, godt jeg ikke er alene, men det føles litt bedre i dag. men som en av dere sa at det føles ikke som det er så mye hud å gå på nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå