Gå til innhold

******************SKRAVLETRÅD IKM UKE 3 ********************

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel, er bare på dag 15 jeg.

fikk ikke tempet i går fordi jeg drakk på lørdagen, så ff charten hakke funnet el på meg :(

håper jeg har hatt el alikkavel, har kjentes veldig sånn ut på kroppen.

og hadde masse slim på lørdag og i går..

nå er det bare å vente og vente.

min kjære drar på torsdag morgen, er dette hersens militæret som absolutt skal ha han :( :( :(

tror nok han får dimmet, men hvis ikke så håper jeg virkelig at ting klaffet denne mnd.

buhu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Militæret er noe hærk!!! Jeg har heldigvis fått sambo ut derfra (han var yrkesmilitær)....

Jeg er på dag 20 i dag og ff charten har ikke funnet EL hos meg heller. begynner nesten å tro at EL ikke kommer denne mnd ;( Hvis EL kommer er den så forsinket at jeg egentlig hører til uke 4 jentene, men jeg holder meg her inne - for dere "kjenner" jeg liksom ;)

Skrevet

el testene har ikke funnet el på meg heller...nå skal jeg opprinnelig ha el i morra men pleier å ha noen svakt positive tester 1-2 dager før..men ikke denne gangen..er på dag 15, har hatt el slim ol...meeeeen får håpe den kommer...

ja militæret er noe herk mildt sagt...min dimma etter noen uker, men det er noen år tilbake da...

eeeh et spm har man el slim sjøl om man ikke har el? hehehe rare ting man kommer på..

lurer litt på om jeg skulle vært i uke 4 jeg og, spørs om den kommer i morra eller seinere=( meeeen holder meg her med dere;o)

Skrevet

EL slim skal være et sikkert tegn på EL, så da er nok el rett rundt hjørnet for deg, kanskje du har misset EL med testene?? Noen ganger kan stigningen av LH være så kort at det er over på under 24 t og at man derfor aldri får helt postitive tester, men bare nesten positive... Hvis du skjønner hva jeg mener.

Min test så nesten positiv ut til morran i dag, så jeg tester igjen i kveld for å se om den er mer positiv da (jeg har et mega-lager av EL tester - og siden jeg har tenkt til å bli gravid NÅ er det jo bare å bruke... Hi, hi... ;)

Lykke til !

Skrevet

kan hende jeg faktisk har missa el med testene ja, eller begynte å teste for seint...for den første testen jeg tok var den som var mest positiv...hmz om det er tilfelle så har vi hoppa over el dagen gitt=(

jeg venter en ny ladning i posten, men må ha de få jeg har igjen nå=(

Masse lykke til=)

Skrevet

Uff...hvorfor må ting være så vanskelig?? At LH stigningen kan være over så fort at man faktisk ikke får det med seg på en test??

Jeg EL-testet jo for første gang denne perioden. Startet testing torsdag og fikk plutselig positiv test fredag! Gjett om jeg var sjokka da! Har jo hatt uregelmessig mens de 2 siste gangene, så forventet ikke å få positiv test allerede etter test nr 2 :)

Jeg har brukt CB digital EL-test jeg da. Orker ikke det styret med å tolke tester. Skal være enten eller :) Hehe... Sånn sett er jo den digitale genial :)

Så nå har vi hekket som gale hele helga! Skulle ikke tro vi har misset EL da vel?? Men så er det jo det der at det er jo ikke sikkert de små rumpetrollene finner veien likevel da... Så vi får se hva som skjer om 2 uker :) Kanskje tar tanta ferie??? :)

Skrevet

130 innlegg..... Wow... Har ikke vært borti en mer skravlete og aktiv gjeng på de skravletrådene jeg har vært "medlem" av før...

Har ikke vært så aktiv selv denne gangen, har bare ikke orket..

Nå er det vel bare ventingen frem mot IKM som står igjen på de fleste her inne vel...?

Noen som har noen som helst formening om hvordan det har gått med dere denne pp?

Jeg har ingen forhåpninger, men et lite håp har jeg alltid...

Krysser fingrene for at det nå blir befruktet mange egg som fester seg rundt i mange hjem i disse tider :)

Krysser fingrene for dere alle sammen!!!

Skrevet

Det hadde vært knall det turbotroll!!

Krysser og håper for deg!!!

Tror det er mange som får pos. tester neste uke!! Baby boom i uke 3!

På tide med nytt rush inn på 1 trim nå..

Er bare en uke til min ikm... det hvis eg har 28 dagers.syklus! Hadde jo 27 dageres sist.. så håper jo veldig!

Lykke til alle...

Ha en super mandag!! Og god symptomjakt..... hehe!!

Skrevet

Du ligger jo nesten en uke foran meg du da, til tross for at vi tilhører uke 3 begge to! Har du tenkt å teste neste mandag?? Dette blir jo spennende...

Siden jeg ikke har vært gravid før, forventer man jo alle mulige tegn, men skjønner jo at det er jo ikke alle som har så mange symptomer likevel :) Hehe... Men spennende blir det likevel :)

Skrevet

Ja, eg føler nesten eg er i feil uke.. så mange som har snakket om el i helgen... hehe!

Vet ikke når eg tester.. får se an hvordan eg føler meg til helgen igjen! Hvis eg føler tr kommer venter eg nå lengst mulig..

Eg kjenner eg er positiv enda ihvertfall.. så vi krysser alt!!

Var litt kvalm i går... (men det var nok bare blodsukkeret som var for lavt.. hehe) Gruer meg noe helt sinnsykt til å bli kvalm igjen!

Ugh.. men, hva gjør en ikke!!

Skrevet

Noen som vet hvor tidlig man kan kjenne symptomer??

Skrevet

Er vel ganske individuelt... Noen sier de kjenner symptomer lenge før ikm, men andre kjenner ingenting før lenge etter.

Skrevet

Ja, nå regner jeg med at el er over for denne gang. Så da begynner den evinnelige ventinga... Jeg fikk jo negativ el-test (digital) lørdag morning og positiv lørdag kveld. Så da regner jeg med at el har vært i løpet av lørdag/søndag en gang. Det ble sengekos både lørdag kveld og i går, men i går kveld teller liksom ikke, siden mannen ikke klarte å "levere varene"... *kremt* *rødme-rødme* hi-hi:)

Vi var vel rett og slett litt for trøtte begge to.

Så da har vi kun hatt sex en gang under el.... Det kan jo selvfølgelig være nok hvis vi traff riktig. Hm, kanskje best å ikke ha de helt store forhåpningene...

Skrevet

Det sies jo at det kommer ut noen svømmere likevel selv om han ikke klarer å "levere varene" :) Og dessuten lever de jo noen dager inni deg, så alt håp er ikke ute :)

Skrevet

Ja, det er sant. Får prøve å tenke positivt! :)) Hvordan ligger du an i løypa? Husker ikke når du har ikm? Jeg har vel 20/21 jan.

Skrevet

Diden jeg sluttet på pillene i april i fjor har syklusen vært på 32 dager, men de to siste gangene har den vært mye lengre. Var derfor innstilt på at jeg ikke kom til å få positiv EL-test denne helga! Men da er vel ikm rundt 20.januar!

Hadde jo kjøpt 14 EL-tester jeg for å være på den sikre siden...og fikk brukt 2 av dem :)

Skrevet

Oi, da hadde du jo flaks som fant el denne perioden! Får håpe du ikke får bruk for de 12 resterende testene før du skal begynne å prøve på nr.2.. he-he ;)

Skrevet

Ja, skikkelig overrasket over at jeg fant EL med test! Brukte CB digital jeg da. Tenkte at når jeg først skulle teste, så kunne jeg gjøre det skikkelig siden det er første gang (og siste???) Var jo tilbud på dem på en eller annen nettside her før jul :)

Var jo sååå gøy å se det lille egget på testen da :) Så får bare håpe mannens små rumpetroll klarte å finne det ekte egget :)

Skrevet

Hva skal vi finne på mens vi venter på IKM? Vi må jo få tiden til å gå.

Jeg har IKM ca 20jan.

VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-vEnTe-VeNtE

VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-vEnTe-VeNtEVeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-

vEnTe-VeNtE

VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-vEnTe-VeNtEVeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-VeNtE-vEnTe-vEnTe-VeNtE

Skrevet

Hehe...ser ut til at du kjeder deg allerede??

Er ikke så innmari mye annet å gjøre enn å prate med oss i samme situasjon :) Og fylle dagene med aktiviteter så går det fort skal du se :)

Skrevet

Sitter her og er sååååå kvalmen. El for en uke siden men tror ikke det er en spire som lager bråk i magen min. Tror det er omgangsyken som er på gang. Tror den endelig har klart å nå meg også siden den har sirklet rundt meg så lenge. Jeg er antagelig siste mann på jobb som blir offer... Men det hadde vært kjekt hvis det var en liten spire som var årsaken. hehehe

Skrevet

uuuuæææææ*finner ikke el*hvor har egget gjort av seg*sutre sutre* må vel over i uke 5 jeg da med min flaks, alt som har vært så presis til nå*aaaaarg*hva har skjedd=(

Skrevet

jeg er også så forferdelig kvalm.. begynte i går kveld, og var veeeldig dårlig i magen i natt, fikk ikke sove mange timene! men er nok omgangsyken ja... mange rundt meg som har fått den! kan det være skadelig om man skulle være veldig nygravid?

Skrevet

*løpe å gjemme seg*vil ikke ha den en gang til*grøsse*

Skrevet

er bitte litt optimist jeg da.. alle andre har jo blitt akutt sjuk og kasta opp! jeg er bare kvalm og uggen, har jo vært på jobb idag! ønske, ønske, ønske!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...