Gå til innhold

******************SKRAVLETRÅD IKM UKE 3 ********************

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanteungen min er også født i den måneden :)

Hvor i verden bor du da Stjerneøye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah...forresten genialt med profiler :) Fant ut at det var Bergen :)

Skrevet

hehe ja det er det=)hvilken dato?*knis*alltid like morsomt;o)

Skrevet

tror dere det funker dersom man ligger en halvtime med rumpa på en pute og beina i været, så gå på do (der en del kommer ut) og deretter ligge 3 timer på sofaen etter sex?? Kan det være at svømmerene etablerer seg på rett sted da? Og at ikke alle kom ut igjen på dorunden?? Hehe

Skrevet

hehe godt spm....tør ikke reise meg jeg etter sex, alle skal være inni=P

Skrevet

bare MÅTTE på do :) Hehe...sånt som skjer :)

Men skal nok rulles mer i sengehalmen denne helga :)

Skrevet

hehe ja gjett om...min jobber denne helga men det er ingen bønn*knis*

Skrevet

jobber i helga jeg også, men det skal ikke hindre meg i å kose MASSE!!! som jeg sa her tidligere...er det god nok grunn til å ta egenmelding? For å lage baby?? :)

Skrevet

hehe ja ekke det det da?;o) komme inn på chatten?

Skrevet

Da ringer jeg bare til jobben og "sykmelder" meg i morra :) Haha...

Skrevet

hehehehhee=P

Skrevet

Jeg tror el var om torsdagen så da får jeg vel krysse fingrene mine for at det klaffet denne pp'n! Men jeg er vel litt forberedt på at tr kommer. Lykke til alle sammen i denne store symptomjakten! XXXXXXX

Skrevet

Endelig kommet meg hjem fra jobb.

Nå skal det lages baby!!!

Natta jenter :)

Skrevet

Hehe.. så koselig da!!

Lykke til!!

Blir nok en bra baby det....!!

Klem!!

Natti..

Skrevet

hehehe kose dere, jeg skal lalle i en tom seng, min er på jobb=( men fikk nå noe å varme meg på før han dro i dag;o)

Skrevet

Min må ligge på " lille rommet" i natt, han har fått streptokokker, så håper sexen vi har hatt før i dag er det som skal til he he

Skrevet

Huff da...streptokokker høres ikke godt ut! Får satse på at de "småtrollene" som har kommet ut av han tidligere gjør susen likevel :) De lever jo tross alt noen dager inni oss vettu :)

Skrevet

uffa også midt i el perioden og da.....satse på at det holder med den dosen du fikk;o)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har brukt el-tester for første gang denne pp. Begynte å teste på onsdag morning, men i går tidlig var det fremdeles ingen tegn til el. Tok en test i går kveld også, og da gjorde den endelig utslag! Har kjent el-symptomer i flere dager, men ikke så mye nå, så jeg håper virkelig testen er til å stole på...

Har i grunn lært kroppen min litt bedre å kjenne med disse testene. Virker som jeg har masse symptomer på el før den kommer, men ikke så mye under selve eggløsningen. Hadde nok vært spart mye gråt og tenners gnissel da vi prøvde på førstemann hvis jeg hadde brukt el-tester. Mistenker at vi bommet maaaange ganger...

Litt morsomt å tenke på at hvis jeg blir gravid denne pp får jeg termin på nøyaktig samme dato som sist, 2 år etter... :)

Skrevet

Hei, hei og velkommen hit! Skal bli gøy å se da om ting klaffer denne gangen :)

Skrevet

Ja, det blir spennende dager framover... Skal prøøøve å ikke kjenne for mye etter symptomer og sånn, men det er lettere sagt enn gjort gitt..

Lykke til til deg og alle andre uke 3'ere :))

Skrevet

Symptomer ja....hihihi...det er vanskelig å la være å kjenne etter!

Skrevet

Ja, jenter nå er eg på dag 21!! Så nå begynner den uken en skal skille symptomer fra innbildning.... hehe...

Håper uken går fort... det gjør de jo alltid i grunn!!

Har ikke bestemt meg for når eg skal teste... men, er eg ikke gravid håper eg nesten det er som sist.. da kom tr på dag 27. Slipper eg ihvertfall å se den blendahvite testen!

Ha en fin søndagskveld jenter hvis dere er innom tråden..

Klem!!

Nå skal vel alle ha hatt el og... oj, så spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...