♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #76 Skrevet 5. januar 2007 hehe sexlyst ja*mumle*joda den kommer den om jeg kaster meg i et vaaaarmt bad først...kan bli litt mye stress i grunn så vi har prøvd å la vær å stresse,eeeeeh går det da? kjøpte iallefall et sånt skrapeloddspill på erotikknett*knis*og det skal begynnes med nå, så da er det annenhveruke vi har å overraske hverandre på=) det varer i 52 uker...hehehe safet oss der ja*knis*
attpåklatt!! Skrevet 5. januar 2007 #77 Skrevet 5. januar 2007 Er såg at besøket var i dag... men en liten kjapp en før besøket!! Er så koselig å være "nypult" når en sitter blandt andre.... hehe! Det gjorde vi på lille nyttårsaften.. blir litt knisen og forelsket eg da!! Grunnen til vi gjorde det var at vi hadde barnevakt!!!! og visste at mannen kom til å bli full!! Hehe.. en god husmor planlegger godt!!! Denne pp som gjelder ja... men blir eg gravid får eg termin i september! Hihi..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #78 Skrevet 5. januar 2007 såpassa ja, det hørtes spennende ut hvordan funker det og har du en link?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #79 Skrevet 5. januar 2007 termin i sept?? åssen får du det til?hehe da har du ikm noen dager før meg ja*blond*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #80 Skrevet 5. januar 2007 jah, hvordan får du til i september? selv jeg med hele 26 dagers syklus havner godt inni oktober jeg da?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #81 Skrevet 5. januar 2007 hmm hvilken dag ender du på? jeg får 4. okt...hehe en kompis sin bursdag så hadde vært artig..om ikke kan småen vente til den 15.;o) siden den er min*knis*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #82 Skrevet 5. januar 2007 åh, sjekket terminkalkulatoren igjen. jeg vil bli gravid nå, for da er embryo perioden min over på bursdagen min 4.mars da bærer jeg offisielt på et foster det hadde vært mye å feire det. men, men siste tr 26 des og 26 dagers syklus, så har jeg termin 2. okt
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #83 Skrevet 5. januar 2007 fan, glemt tia. skal være på jobb om 10 min snakkes senere jenter
attpåklatt!! Skrevet 5. januar 2007 #84 Skrevet 5. januar 2007 Uff.. nå blir eg forvirret... Inn og sjekke termin igjen.... Plutselig tilbake!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #85 Skrevet 5. januar 2007 kose deg mass Lioevr 12pp så snakkes vi nok siden=) venter spent på "attpåklatt" ;o)
*Bea* & bitteliten Skrevet 5. januar 2007 #86 Skrevet 5. januar 2007 Siste innspurt for denne mnd nå Etter helga kan vi vel bare slappe av og kutte ut pliktsex og faktisk bare ha sex når vi har lyst!!!! Glad vi har en skravletråd så vi har noe å finne på i ventetiden frem til IKM!!! Ventetiden er så LAAAAANNNNG ;( Krysser beina for at vi blir gravide alle sammen denne mnd
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #87 Skrevet 5. januar 2007 hehe krysser det som kan krysses;o) ventetiden er alt for lang, finnes ikke en tid som er så lang som dette*mumle*
attpåklatt!! Skrevet 5. januar 2007 #88 Skrevet 5. januar 2007 Har termin den 26.9 i følge babyverden!! Hadde sist tr 18 des. Så det er 9 dager til en test kan vise pos. Jippi!!! (ikm 15.) Lykke til alle sammen!! Klem!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #89 Skrevet 5. januar 2007 åååååh da så...hehe noen dager før meg ja=)*spennende* XXXXXXXXXX
attpåklatt!! Skrevet 5. januar 2007 #90 Skrevet 5. januar 2007 Hehe.. men er jo ikke sikkert el var når den skulle da!! Men håper!!! Hadde vært kult å få denne terminen.. min næreste vennine har bursdag då!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #91 Skrevet 5. januar 2007 ååh det hadde jo vært knall=) nei el gjør somd en vil den*mumle*
*Bea* & bitteliten Skrevet 5. januar 2007 #92 Skrevet 5. januar 2007 Skulle ønske jeg kunne spole tida 2 uker frem veldig fort, for om 2 uker er det testetid dersom tanta ikke har dukket opp Har egnentlig en litt dårlig følelse for denne mnd - for tempen min har hoppet opp og ned som en jojo og FF sier jeg har hatt EL, mens jeg selv tror det er i dag eller i morgen... Forvirra!!! Men hvis EL har vært er det bare positivt, for da blir det kortere ventetid
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #93 Skrevet 5. januar 2007 Hei jenter! Mange kjente her forresten... Da kan jeg vel offisielt melde meg inn i uke 3 gjengen! Fikk nemlig positiv EL-test idag!!! Så her skal det rulles i sengehalmen i kveld Og resten av helga... Bare så innmari dumt at jeg skal jobbe! Tror dere det er gyldig grunn å ta egenmelding for å lage baby??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #94 Skrevet 5. januar 2007 ha ha. egenmelding for å lage baby det er iallefall verdt det jeg fikk nettopp 20 nye tester i posten i dag, og kjenner jeg meg rett så begynner jeg vel å teste om en uke, for da er jeg 7 dpo. nå lurer ikke kroppen meg mer, kjenner MEGET godt at el er i gang nå!!!! så da blir det ennå noen runder i halmen var liksom litt for godt til å være sant at man skulle være gravid til jul, men nå er alt stresset og peset over, og man kan slappe av. og derfor mener jeg bestemt at uke 3 er vår endelige uke weeeehaaaa har så sinnsykt mye energi nå. er jo helt på trynet. hopper nesten på stolen. *avbryte sambo`s cs spilling å få han inn i senga ja*
Serephina Skrevet 5. januar 2007 #95 Skrevet 5. januar 2007 Muligens et teit spørsmål, men hva står IKM for?
melkekua™ Skrevet 5. januar 2007 #96 Skrevet 5. januar 2007 ikke kommende mens - du vil ikke at mensen skal komme når du vil bli gravid ;o)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. januar 2007 #97 Skrevet 5. januar 2007 fikk positiv el test i dag jeg også, så nå har jeg nettopp berordret samboeren til å stålsette seg hele helgen, noe som ikke var han i mot he he. Lykke til alle sammen
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #98 Skrevet 5. januar 2007 tihi..da blir dte vel oktoberbaby da=P
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #99 Skrevet 5. januar 2007 Jeg satser i alle fall på oktoberbaby Er fin måned det
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 5. januar 2007 #100 Skrevet 5. januar 2007 ja jeg og;o) siden dte er bursdagsmåneden min...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå